Circe Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Vet det er mye innlegg om dette. Jeg blør litt. Er i uke 8. Tynt. Rød oransje. Ikke noen store mengder ennå. Hva gjør jeg? Var på UL fredag. Hjertet slo. Har vært skikkelig syk i helgen.. Enda egentlig. Influensa. Sitter her og skjelver!! Mistet i uke 18 sist, men det var ikke noe jeg kunne gjort noe med. Da hadde nvlestrengen surret seg rundt halsen. Håper dette går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 jeg har hatt det du beskriver i 3 dager nå. Skal på ul i morgen. Er kjempenervøs. Hadde omgangssyke i helgen, så håper ikke det har ødelagt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Heia circe27! Dakkar syk du da, ikke gøy... Skjønner godt du blir bekymra når du blør, men husk at det kan være helt normalt!!! Har du andre symptomer enda da? Kanskje du egentlig skulle hatt mensen nå, da kan det hende det er derfor. Kan visst skje at kroppen "glemmer" at den er gravid... Eller så kan det være bare en brist i den blodfylte livmoren, det er visst også vanlig årsak. At du har vært syk gjør kanskje også at slimhinnene er ekstra følsomme og at det kanskje er derfor du blør... Prøver bare å finne mulige forklaringer her, men se det an til i morgen da evt, så ringer du jordmora di og spør hva hun tror det kan være. Det kan jo være greit å prate litt med henne hvis du er bekymra, derfor de er der Men ikke ta sorgen på forskudd da! Tror alt er greit jeg, sikkert bare fordi du har vært syk Blør du mer da, eller gir det seg? Tenker på deg! Stoor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2006 Ja. er noe så forferdelig syk også. Lenge siden.. Orker ikke en dritt jo. Jeg er sikkert bare litt overnervøs. Dum vettu.. Syns det strammer til i magen innimellom. Men det kommer ikke akkuratt blod i noen store mengder her da. Jordmor er ikke på plass før på onsdag. Og nå får jeg ikke lov til å gjøre noe som helst av gubben. Bare ligge i ro. Tusen takk for at du tenker på meg. Koselig det;-) Er sikkert inne her i morgen. Du kan sende meg mail også; [email protected] Eller msn; [email protected] Vi snakkes sikkert. Take care Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå