Gå til innhold

August: Har dere mye kynnere, murringer?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvordan det ligger ann med dere andre, har en del kynnere jeg. Kan være lenge til fødselen finner sted., men kjenner det skjer ting. Barnet har sunket godt. Hvordan er det med dere andre augustmammaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jag har också en del kynnere, de er ikke så vonde men ibland på natten då jag tisset så har jag också mensvärk. Min er också fixert og ligger o trycker på!

Han är så välkommen ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken murringer eller kynnere som jeg merker. Håper likevel ikke det betyr at fødselen er langt unna! Sist merka jeg heller ingenting før vannet gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere har jeg hatt hele svangerskapet, men har hatt en del murringer i det siste som jeg ikke kan huske med de andre to.

Slimproppen gikk i går kveld, så det er hvertfall et tegn på at detnermer seg noe.

Hadde også en del stikkninger i uden over skambeinet i går. Tenkte det sikkert var noe modnings greier. Eller var det masse liv i går kveld..

Mine andre to har begynt med tette rier.

 

Masse lykke til dere som fortsatt venter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt en del kynnere helt siden jeg var 16 uker på vei, men nå i det siste har det tatt litt av. De kommer uavhengig om jeg sitter, står, ligger eller går. Og de er ganske kraftige, føler jeg. Kjenner liksom at det e rhele livmora som blir steinhard - til og med mellom beina "inni der nede" kjenner jeg at det er hardt hvis jeg trykker magen litt nedover mens jeg har en kynner. Og jeg har hatt noen episoder hvor jeg har fått skikkelig mensmurringer som har vært ganske vonde - etter at jeg har lagt meg om kvelden og om mårran. Har kjent skikkelig ubehagelige stikkinger "der nede" som den skal ut en del ganger nå, og tenker kanskje at det er hodet som holder på å feste seg?

 

Ååå...er så klar nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid i dag...har endel kynnere, men de er ikke vonde...bare magen som blir helt hard. Har endel murringer i korsryggen, men det blir liksom ikke noe mer.Var hos lege i dag, og han sa det var helt modent! Dette er min første, så vet jo ikke helt hvilke tegn jeg skal kjenne etter heller...har ikke sett noe til den slimproppen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har mye murringer og kynnere.. en del er kraftigere enn andre, men ikke direkte vonde. ikke når jeg tenker på hva som venter av vondter:-)

 

hodet ligger godt nede, men er ikke helt festet. skal til jm igjen i morgen så håper ting skjer så jeg får gode nyheter da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært særlig plaget av kynnere i svangerskapet, og særlig ikke de siste par mnd'ene. jeg er 6 dager over termin da, så skulle gjerne hatt kynnere egentlig.. de skal jo gjøre det lettere under fødselen. har derimot hatt mye mensenvondt de siste 3 ukene, noe jeg ikke har fått klarhet i om gangner noe særlig i forhold til fødselen. de vondtene jeg snakker om sitter mest i ryggen og sprer seg ut til sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde murringer og mens smerter og ble skikkelig glad, men så feis jeg og alt det vonde var borte.Så bygget det seg opp igjen og det samme skjedde igjen, og igjen.......bare gass...kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lav mage nesten hele tiden. "Lille venn" har ligget med hodet ned i hele tredje trimester, og har hatt masse kynnere (ikke vondt), stikninger, bekkensmerter nå den siste uka o.l. Noen ganger kan det kjennes som jeg har sittet oppå noe hardt, og jeg har kjent mensverk de siste par ukene. Regner jo på at det er tegn på en snarlig fødsel siden det bare er 4 dager igjen til termindatoen.*x fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...