Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må jo være veldig dum, for dette skjønner jeg ingenting av! Har bruksanvisning og dette har jeg holdt på med leeenge nå da og begynner å bli irritert!

Hehe - noen som kan hjelpe meg? De på sidene er grei, men hva med de bak og den nede?? Må ha det inn med teskje - husk det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5924941-festing-av-selene-p%C3%A5-simo-kombi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Simo Kombivogn jeg også. Stussa fælt på det med selene når jeg skulle montere dem i sportsdelen.

Den enden på selene som ikke skal sitte i hverandre midt forran, skal tres gjennom stoffet i vogna OG den hardeplata under. Den "dingsen" som sitter på den enden av selen som du skal stille lengden på reimene med skal også gjennom stoffet og plata. Er noe inn i hampen med knot for å få den gjennom, men så sitter den der også.

Håper dette var greit nok forklart.

Selene på ryggen skal også gjennom både stoffet og plata. Om det er skulderstroppene du mener, så holder dem barnet i vogna. Med bare midjestropp og stropp mellom bena, så klarer barna lett å åle seg ut av selene.

Det følger også med en rar polstring med litt bøy på og borrelås. Denne skal være rundt selene som går over skuldrene på barnet. Forferdelig knotete greie, så den bruker jeg ikke.

sorry at jeg ikke fikk svart deg mere i går. Natta kom litt brått på meg.

De plastgreiene skal gjennom . De stroppene bak på ryggplata tror jeg er til å holde stoffe på ryggen på plass. Er vel noe knappe greier der også som skal holde stoffet og ryggen sammen om du skjønner

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...