Gå til innhold

bekymret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Mine pupper har ikke vokst noe særlig i svangerskapet.. redd puppene ikke vokser etter fødsel.. redd jeg ikke får nok melk.. Noen med erfaring om de vil vokse noe mer?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine pupper har heller ikke vokst. men jeg er rimelig sikker på at det er melk i de, siden jeg har lekt litt av og til. ikke bekymre deg du, det er helt sikkert melk i puppene når du begynner å amme babyen:)

Skrevet

Jeg er også bekymret for dette. Bruker ennå a-cup jeg. Vil så gjerne amme! Men virker så lite sannynlig at jeg skal få nok melk i de små brystene jeg har.

Skrevet

jeg har hørt at det ikke er noen sammenheng mellom størrelse på brystene og mengden melk. ta det helt med ro. det er ikke størrelsen det kommer an på. he he. selv har jeg vokst ut av alle mine bh'er. har også begynt å få råmelk, men det er vel normalt. er i uke 29

Skrevet

det trenger ikke være sammenheng mellom størrelse og "evne".. kjenner ei med "speilegg" som har ammet 5 gutter på rappen, og ei som har kjempestore, mye større enn meg som bruker DD, og hu hadde bare "tørrmelk", et par dråper som forsvant etter bare noen dager.

Noen pupper er laget av fett, noen av kun melkekjertler...(og noen av silica;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...