Tommage♀♂ Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Sitter her og ser gjennom planen til sambo, og han var jo ikke hjemme engang da legen mener at jeg ble gravid!! Så da mener jeg bestemt at jeg minst er 1 uke lenger enn det legen mener, og kommer til å gå ut i fra det. Skal på ny ul om en mnd, så kanskje han ser at jeg har rett da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg tror min befruktningsdato ligger mellom 3. - 7. juli, og i følge svangerskapskalenderen er jeg nå startet på uke 9 :-) Når hadde du siste TR ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2006 i midten av juli, men uregelmessig pga amming, så den kan vi se bort i fra.. (iflg. legen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2006 midten av juni mente jeg sevsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 Husk at sädceller kan leve opptil 96 timer inne i deg, vet ikke om det hjelper stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå