babyboyღaug07 Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 HEI HEI! Her kommer enda en pröver.. Vi er inne i vårt 6 pröveperiode. En gang trodde jeg at det skulle bli lett å bli gravid, det var det tydeligvis for alle rundt meg, som skryter uavbrutt over at det klaffet på förste forsök.. uff... Og de herskens hormonene har gått over styr, har ikke hatt ordentlig mens på 3 mndr...den förste mnd mensen uteble trodde jeg at jeg var blitt gravid men 3 mndr senere har det ikke skjedd Har bestilt time hos legen, skal dit om 2 uker... Merker at det går innpå oss begge..Vi har så lyst på barn... Og jeg håper likevel at jeg kan ha blitt gravid selv om mensen er uteblitt..Selv om jeg vet at det er vel umulig.. Föles som om vi mister tid når det er slik...hadde jeg bare hatt mens så hadde sjansene värt större... Life suckssss!!!!!!!
Nela Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei og velkommen hit =) Håper det går bra hos legen om 2 uker da! Krysser fingrene for deg.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Velkommen skal du være:) Håper du slipper å henge her ute på venterommet med oss så lenge.... Kjedelig med trøblete mens ja, har hatt det selv i det siste, kjedelig å føle at man mister verdifulle eggløsninger Bra du har fått bestilt time hos legen da, håper du finner ut hva som er galt og at du snart får tilbake rytmen! Og i mellomtiden er det bare å skrike ut om frustrasjonene til oss her inne =) Lykke til !!!!!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 hei hei. Velkommen skal du være! Vil bare si at jeg gikk ett år uten mens, etter jeg slutta på p-pillen, det unner jeg ingen! Gikk til legen etter ett år, å fikk da provera! Den hjalp meg med å få mensen tilbake, så nå er jeg inni min 2 pp med mens! Håper legen kan hjelpe deg også!! Masse lykke til!
babyboyღaug07 Skrevet 14. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2006 Takk! Det er godt å väre blant de som sliter med det samme Håper bare at vi alle sammen snart går over til 1 trimester
Tredje barn på vei Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Velkommen hit da. Er selv i 10 pp nå og ska oxo bestille time hos legen for å sjekke at alt er som det skal. Lykke til hos legen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå