Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Som førstegangsfødende leser jeg masse rundt dette, og hører på andre som har barn fra før. Jeg er 21+4 og det syns bra at jeg er gravid. Baby'n sparker masse, og det har jeg kjent nå i over en måned. Utover dette har jeg derimot ikke noen spesielle svangerskaps symptomer som så mange får. Ikke har jeg humørsvingninger, ikke har jeg fått noe væske i brystene, og ingen "strek" på magen.. Jeg har heller ikke fått rare lyster på noe spesielt.. Men det er vel kanskje sånn at noen får dette mens andre ikke gjør det...???? Hva med dere??
Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 jeg vil si det er helt normalt, jeg har heller ikke fått noe av det du beskrev. jeg hadde mange symptomer i begynnelsen, var skikkelig kvalm, allt det er over nå. Er 20+3 i dag.
msbu Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Alle svangerskap er forskjellige, og vi som vordende mødre er også forskjellige, så det er nok like normalt å ha det som deg, som å få alle symptomene du leser om. Selv har jeg 2 svangerskap bak meg. Bortsett fra kronisk halsbrann, og moderat bekkenløsning, har jeg hatt drømmesvangerskap begge gangene. Det å gå gravid er noe av det herligst jeg vet, bortsett fra de 3 første, kvalme månedene. Jeg har mange ganger sagt at jeg gladelig hadde gått 3 mnd ekstra høygravid, bare jeg hadde sluppet de første 3 mnd. ) Babyen min sparker også godt, jeg har halsbrann og moderat BL (25 + 6). Ellers har jeg nok ikke mange symptomer, jeg heller.
!Mia! Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg har heller ingen spesielle svangerskapsplager. Du skal være glad for at du slipper. Men væske i brystene har du garantert.. selv om du kanskje ikke lekker er det nok begynt å produsere råmelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå