Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Ser at noen har "fødeklar" med i nicket sitt. Det jeg lurer på er når er man fødeklar? Er det noen "regel" for det, eller er man fødeklar når man føler seg klar for fødsel?
Jompi 24/08 og fødeklar! Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hehe, jeg har følt meg fødeklar ganske så lenge! Men følte jeg var navnet verdig når det var 14 dager igjen til termin:)
tira fødte 24/08 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 jeg er og fødeklar, men har fremdeles 12 dager igjen....følt meg fødeklar ganske lenge selv og
mamma til fire små Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 syns det er greit at man er fødeklar når babyen er ferdigutviklet jeg da. sånn 3 uker før fødsel er vel innafor termin.. ville ikke vært fødeklar pr nick før det ihvertfall.
Janne og Jakob Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg er også fødeklar nå, mest fordi magen er i veien å det meste begynner å bli tungt...har 11 dager igjen til termin, gleder meg til å ta fatt på foreldre rollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå