Gå til innhold

For 1,5 time siden....


Tuppen&Lillemor

Anbefalte innlegg

fikk jeg vite at jeg er gravid.Jeg har aldri sett min samboer så blid som nå,han går rundt og er så stolt så stolt.Vi begynnte å prøve på ferie i juli,og det klaffet på første forsøk-snakk om flaks.Nå håper jeg de tre første månedene går fort,og at alt går som det skal.

Jeg sitter med en følelse i meg som er litt skrekkblandet fryd,men det er kanskje normalt?

Iallefall er det godt å få "luftet" tankene sine her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis :-)

De tre månedene går kjempefort. Først sakte, fordi man liksom venter på at noe skal skje, men så går livet sin vante gang og vips så er man 12 uker (som jeg er i dag). Moro og skummelt og alt på en gang dette her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Det er litt skummelt,men det er vel en følelse som mange mange har.Gleder meg til jeg også er 12 uker på vei,og kan fortelle det til andre.Tror det verste vil bli og ikke røpe det til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å fortelle det til den nærmeste familien og noen få venner, det skjedde vel allerede i uke 6.

Hadde store planer om å fortelle det i uke 12 jeg og, men så fant jeg plutselig ut at jeg like greit kan vente til etter UL i uke 18. Tror det liksom ikke før jeg får se det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel om jeg klarer å holde meg til uke 12,men jeg får prøve så godt jeg kan..men jeg tror ikke jeg klarer det he-he.Det er jo noen uker til uke 18,men det går sikkert fort det også..så spennende med UL,det blir sikkert veldig koselig.Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det var kjapt levert må jeg si- hi hi!

Jeg synes også tiden går så ufattelig sakte, virker som en evighet til 1.trimester er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Kos deg med disse første ukene også, selv om de kan være preget av mye uvirkelighetsfølelse... Men stol på kroppen din og de evt gravidsignalene den sender etter hvert, det er jo for å minne deg på det fantastiske at det spirer et lite frø i magen din... Som skal blomstre tidlig i vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...