Gå til innhold

August: FØØØØØDEKLAR!! Noen andre?? :)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg fødeklar dere!! selv om jeg har 12 dager igjen da... tror jeg da.

jeg fikk en termin den 18 aug, så en termin den 19 aug, så en termin den 20 aug, så tilslutt en termin 26 aug....

Hmmmmmm, vet ikke helt hvilken jeg skal gå etter du....

Fortsetter under...

termin hos lege var 18. så var det en ultermin den 19, en ny ultermin den 20 og tilslutt en ny ultermin den 26... problemet er bare at jeg ikke får den siste til å stemme...selv om den sikkert gjør det... bruker virkelig en sædcelle 1 uke på å svømme seg i havn??? jeg vet at siste dagen jeg hadde eggløsning var 25 november...og når jeg har regnet på det, viser det seg at hun har brukt 1 uke på å befrukte seg :) hehe..

Er å veldig fødeklar nå ja, har 11 dager igjen, termin 25 august. Ting begynner å bli tungt å utføre samt med stor mage i veien, så den lille er veldig velkommen.

Uansett, den lille kommer når den er klar tror jeg....så man får vel bare slappe av de siste dagene.

Annonse

Ja, jeg er kjempeklar, og har vært det en stund!! Har fremdeles 8 dager til terminen, men har hatt mase-rier de siste to ukene, og har dermed tenkt at nå starter det. Den gang ei... Og mine to andre barn ble født to dager over terminen, så det er vel bare å vente...

Ja,jeg er veedlig fødeklar!hadde termin for 2 dager siden...så nå vil jeg virkelig ha ut lille tulla mi!!mn kan jo hende jeg må vente enda ei uke til...prøver og innstille meg på det. Men det er ikke så lett, jeg er jo så spent!Gleder meg masse til og få ordentlig vondt!!!Litt rart egentlig men..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...