Gå til innhold

Noen fra Stavanger???:)

Anbefalte innlegg

Hei

lurer bare på om det er noen fra Stavanger her?

Flyttet hit for et år siden og kjenner ikke så veldig mange enda, gruer meg litt til neste år hvor jeg blir gående hjemme. Er vel litt redd for å bli ensom:)

Jeg er 24 år og bor på våland, kan tenke meg at det er flere fra stavnger der ute, føler jeg ser folk med mage hele tiden nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5923875-noen-fra-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja. Bor på Storhaug. bodd her 1,5 år nå. Termin 22.jan, da har jeg fylt 32. (hjelp! =D.. ) så det var vel på tide med en liten.

Store mager overalt ja! Det har jeg også lagt merke til. Har bare åvidt begynt å synes å meg da, er 17+2 idag, så jg synes jo det er på tide =)

Når har du termin?

Annonse

Jeg anbefaler veldig å gå på treff!! Kjempeflott mulighet til å møte andre gravide, og kanskje skaffe seg noen trillevenner etterhvert :) Jeg kjenner veldig godt en av de som kommer på september-treffet deres, bestevenninna mi flytter nemlig til Stavanger om to uker :P

Kos dere!

jeg har tenkt å gå på treffet på kvadrat ja.så da ses vi kanskje der da?

er det ikke rart hva vi gravide får oss til å gjøre.gå på treff med masse andre gravide...som vi ikke kjenner ifra før...hehe...en må vel være gravid for å finne på noe så sprøtt eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...