Gå til innhold

Gutten min elsker å sove på magen :(

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?? På nettene sover han første delen av natta på siden og ryggen, men etter amminga ca kl 3 så klarer han ikke å sovne igjen om ikke jeg legger han på magen. Da kan han sove i hele 3 timer! Og det er masse for gutten min altså. Men vet jo at dette ikke er bra. Jeg klarer ikke å sove da. Ligger bare å kikker på han. Ser at han koser seg og ikke har vondt i magen. Virker som det hjelper å ligge slik. Hva skal jeg gjøre? Blir så fortvilet.

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe babysense, da kan du jo regiistrere hvis han skulle slutte å puste. Dermed kan han fint ligge på magen...

Ellers så hadde jeg bare latt han ligge, vet om andre som har gjort det....

Vet det frarådes, men man skal også ha søvn :)

Jeg vet ikke om dette kan hjelpe deg, men vil i hvertfall fortelle hvordan vi gjør det... Vi hadde det nesten sånn som du beskriver og prøvde mye forskjellig før vi fant en metode som fungerer veldig bra for oss.

Vi lar gutten vår sovne på magen i senga vår (i 21-22 tiden) Vi lar han ligge til han har sovnet godt eller til vi skal legge oss. Da snur vi han over på ryggen og legger han i senga si. Han sover da hele natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...