Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenten vår på 4 uker ser ut til å streve veldig med tarmene...

Etter et måltid ligger hun og presser over en halv time hver gang...hun grynter og skriker. Av og til sovner hun, men som oftest våkner hun til igjen. Hvis hun får mat kl.21 så er hun i seng ca 22, men sovner ikke før 23. Så da er det 1 times søvn (iallefall for oss som ligger og hører på) før det er mat igjen.

Dette er forferdelig slitsomt siden det blir veldig lite søvn...noen som har det lignende? Og i såfall når gir det seg?? Noe kiropraktor kan hjelpe med?

Hun får kun mm og det er skit i bleien hver gang (ca hver 3 time)

Hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5923128-promping-og-pressing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om hun har luftsmerter stakkar!

-Er hun flink til å rape etter hvert måltid?

-Du kan amme henne liggende slik at hun ligger på sin høyre side, da går ikke luften så lett ned i tarmene, kommer lettere opp i form av rap.

-Du kan drikke fennikel te, evt. gi bebien litt før måltid, lettere å rape + bra for fordøyelsen.

-Sukkervann mot smertene

-Ligg henne på magen ca 1 time etter måltid så kommer det kanskje flere rap.

-Minifom - medikament som deler opp luftboblene, lettere å prompe.

-Kiropraktor, men dette er nok siste utvei

jeg ville valgt kiropraktor som første og beste utvei! Gutten min hadde masse luftproblemer. Tok ham til kiropraktor da han var 4 uker. Det hjelper! Noe som også var veldig bra var akupunktur. Jeg ville heller prøve dette enn minifom og sukkervann. Og det har funket. Nå er han 3 mnd, han promper masse, det betyr vel at han får det ut.. og han sover godt og er nesten alltid fornøyd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...