Skilpadden Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Er 6+3 da. Hva kan jeg vente å se. Ser man hjertet da? Legen min mente at man ikke kunne se hjertet, men jeg trodde det begynte å slå forrige uke... Er litt nervøs. Har hatt litt småblødninger, så er derfor jeg skal dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nit@™ Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Skal også på UL i morgen.. skal bestemme termin. Jeg har ikke fått tilbake mens siden forrige fødsel, så jeg er spent.. Tror du bør se hjertet ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2006 håper det. Betryggende å se det lille hjerter slå! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 Det kan godt være du ser hjertet ja.. Men ikke fortvil hvis du ikke ser det.. da var det rett og slett bare bittelitt for tidlig..Lykke til.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 selv om hjerte har begynnt å slå så er det ikke alltid enn kan se det med UL. De aller nyeste UL apperatene går det med,men de alle fleste sykehus har de gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå