Gå til innhold

Ammebh

Unnemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei unnemor..

tror ikke d er bøyler man trenger mest når melken kommer for da er brystene såå store og spente at d halve kunne vært nok. tror dem holder seg oppe av seg selv da. hehe! jeg bruker til vanlig bøyle-bh men da jeg ammet sist så brukte jeg uten..savnet heller ikke bøyler..

jeg kjøpte mine på H&M og dem var fine siden man kunne vaske dem på 60 grader..jeg synes d er litt viktig siden man svetter litt ekstra i ammeperioden. jeg gjorde d ihvertfall..

Hei. Jeg har allerede delvis funnet frem ammebh'ene fra forrige gang, og delvis kjøpt nye. Jeg har kjøpt på H&M. Der får du en helt ok ammebh til ca 100 kr. Jeg bruker vanligvis bøyle, men synes det går ok nå uten bøyle siden brystene er mye større og mer spent. Jeg har begynt med ammebh'ene med en gang, ettersom jeg ellers måtte ha kjøpt større bh'er uansett.

Jeg har tidligere kjøpt ammebh'er i spesialforretning (f.eks. på Strømmen storsenter). Der får du lekre ammebh'er med bøyle ol. Men de koster rundt 400 kr. De varer ca 2 graviditeter. Jeg har igjen en av disse fra forrige gang, og den er fortsatt like fin!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...