Mimsel Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Vad tycker ni om namnet Hector..? Det är ju INTE vanligt, och vill därför gärna ha feedback... efternamnet kommer också börja på H. Tack för svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 14. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 14. august 2006 ... anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Synes ikke det var så fint. Sorry. Tenker bare på filmen "Silence of the lambs". Scary! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2006 he, he... Hannibal+Lecter= Hector! Den har jag aldrig tänkt på... definitivt inte den bästa associationen man kan ha. får tänka på det. tack för svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 He he!... skjønte ikke hvorfor egentlig jeg tenkte på filmen, men det var det som kom i hodet med engang. Takk for forklaringen! Det betyr ikke at navnet er ikke fint! Lykke til med valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Hehe.. Jeg tenker også litt på Hannibal fra de der filmene.. Men uansett så synes jeg ikke navnet er så veldig fint... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 15. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 15. august 2006 ok, nu sa min man att han bara tänkte på "han i the addam's family" (dvs. Uncle Fester Frump, han äckliga skalliga). Hector ger tydligen en del skumma associationer, jag måste kanske revärdera... men jag klarar inte ge helt upp ännu; tänk en gullig och bedårande kille...? tror det skulle förändra allt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Hector er litt skummelt, og tror det de fleste tenker Nattsvermeren når de hører navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Victor eller Astor er penere synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #10 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg tenker på en skummel heksedoktor eller han dere i Troja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 16. august 2006 #11 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg syns Hektor (med k) er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #12 Del Skrevet 17. august 2006 Synes det er tøfft jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla78 Skrevet 17. august 2006 #13 Del Skrevet 17. august 2006 Hva med Victor?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå