Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Jeg tror nesten vi må lage oss en skravletråd her inne, for du er jo ALDRI på msn! Hvordan går det med deg da? Leste et innlegg av deg her at du kjenner spark! =) Så koselig!! Gleder meg veldig til jeg også kan kjenne det. Tiden går forferdelig fort, synes ikke det er lenge siden jeg fikk positiv test. Svar meg på denne da! =) Klem fra
Lillypia Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Heia:) Vi får ha en skravletråd her også ja, er desverre lite på nett for tiden for vi er uten nett i nyhuset....men vi driver og skal fikse det nå og da blir jeg her sikkert like mye som før:) Hvordan er dte med deg da? alt bare bra? Tiden går forferdelig fort....plutselig over halvveis jeg...hjelp:)! I forrige uke kjøpte vi vogn, bilstol og seng...pengene har fått vinger å fly på Kjenner spark ja, eller det vil si jeg tror det er det jeg kjenner...hehe. Kjenner det hver dag nå og er ganske merkelig:) Men gled deg! Hvor langt på vei er du nå? jeg er 21+0 i dag:) klem
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Ja du er jo ALDRI på msn du så... hehe, det blir bra når dere får nett i nyhuset jah! =) Alt er bra her, formen er fin og magen vokser. Jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg er 4 mnd. på vei. hehe... Gleder meg veldig til vi kan begynne å handle inn også. Skal til legen og jordmor neste uke, så det gleder jeg meg til. Er så mye å glede seg til!! hehe, blir nok aldri ferdig med lista... Jeg er 9+6 idag, hvis jeg husker rett, så dette går framover! =) Du styrer med om dagene da? Jeg sitter på jobb jeg, vil egentlig ha litt mer ferie, meeeen det blir ikke før i november. Da skal vi til syden en tur. Det blir deilig!! =) Klem
Lillypia Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Nå er internett bestilt så kanskje til helgen er jeg online igjen:) endelig!!! Blir sprø av å gå uten:) Jeg har begynt i jobb nå, jobber i bhg tre dager i uka+som ekstravikar i tillegg og trives godt....masse skjønne barn som er sååå opptatt av bebien i magen min. Spørr hver dag om den ikke kommer ut snart:) Hvor skal du til syden da? skulle jeg ønske jeg kunne også nå.......har litt lyst å komme meg bort til varmere strøk ja! Vært til lege og jordmor nå eller? må fortelle hvordan det gikk:) klem
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Å så flott da! =) Får håpe jeg ser deg online litt oftere da. =) Det er jo deilig å trives i jobben man har. Tror det hadde blitt slitsomt hvis ikke. Og små barn er jo bære herlige!! Det blir nok til Gran Canaria siden det er så sent på året. Tror det blir utrolig deilig med en ferie før den værste vinteren slår inn. Åsså blir det godt med en uke med bare meg og sambo. =) Skal til legen imorgen og jordmor på torsdag, så jeg er kjempespent!! =) Når skal du på neste kontroll?
Lillypia Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 da har du med andre ord vært til lege i dag:)? hvordan gikk det? jeg skal til lege nå på fredag og da har ikke jeg vært på noen sjekk siden ultralyden for over en mnd siden. Så det skal bli godt å se at alt er i orden:) Magen har begynt å vokse også nå og på mandag kjente jeg for første gang spark fra utsiden av magen... deilig følelse!! klem
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2006 Var hos legen idag ja, gikk kjempebra, men er litt skuffet egentlig. Jeg ble jo bare veid, målt og stukket i fingeren... Og fikk utdelt helsekortet da, som vi gikk igjennom sammen, men ellers var det kun en vanlig samtale. Jeg trodde det kom til å være litt mer sånn kjenne på livmora osv, men neida, det skulle vi ikke gjøre... Han skulle sende hend. til UL idag da, så da har jeg jo noe å se fram til. =) Jeg har fått så forferdelig vondt i korsryggen og bekkenet, tror det kan ha en sammenheng med graviditeten, men får ta det litt med ro og se om det ikke roer seg litt. Mamma skal prøve å ordne UL til meg litt tidligere. Hun jobber på sykehuset, så hun kjenner de rette folkene. Egentlig så tror jeg det bare er lurt, for jeg har fått mage allerede, så jeg lurer på om jeg kan være lengre på vei en jeg tror. Ellers, så skal jeg jo til jordmor imorgen. Er en pratetime. Synes det er greit å få komme dit og snakke litt med noen som vet hva de snakker om jeg. Skal prøve å få henne til å få UL litt tidligere, slik at mamma slipper. Herlig å kjenne spark kan jeg tro!! =) Gleder meg veldig, og føler jeg har mye å se fram til. Faktisk, det jeg gleder meg nesten mest til, er det å ta på en gravid-mage. Det har jeg aldri gjort før, så det blir en helt ny opplevelse for meg. =) Oij, ble langt dette.. hehe.. har dere planer for helgen da?
Lillypia Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Hei igjen du:) Blir spennede å se om du er lengre på vei da, må være så godt å få vite det, slik at man plutselig "slipper unna" litt av ventetiden:) Jeg hadde akkurat samme følelsen etter min første legetime. Var kjempeskuffet. Ikke likte jeg legen min heller så... heldigvis en ny lege nå da:) Er vel kanskje litt tidlig å kjenne på livmora vil jeg tro? til meg gjorde ingen det før jordmor time i uke 16......... Vært hos legen i dag jeg da, heldigvis en lege jeg liker:) Og alt så flott ut:) lå i normalskiktet på symfysemålet(tror det er det det heter:) blodtrykket var tilbake på det samme som i uke 4, akkurat perfekt sa hun. Og vekten har nå kommet opp igjen til utgangspunktet. Var så godt å høre alt er bra:) I helgen får vi besøk vi:) av svigers+sambos lillebror med dame. Så her blir det fult hus:) kjekt det da men blir litt mye ekstar på forhånd, plutselig huse 4 ekstra:) men været er strålende så det blir nok ei flott helg.......! Fikk brev fra telenor i går og blir ikke internett før 5.sept pga stor pågang, så da må jeg smøre meg med tålmodighet enda litt til:( Ha en strålende fin helg og så snakkes vi! Klem
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2006 Helluen!! Nå sitter jeg på jobben og kjeeedeeer meg. Vil bare hjem å lage meg mat. Er skikkelig sulten nå. Så flott at alt gikk bra hos legen da! Er bestandig koselig å høre det. Jeg er nå 11+0, og er i ekstase over at alt ser tilsynelatende bra ut enda. Jordmor skulle måle symfysemålet mitt i uke 14. Har fått ny time til henne da, så vi får se hvor "stor" jeg egentlig er. Hvordan gikk det med besøket i helgen? Håper dere koste dere masse. Er trivelig me besøk en gang iblant. Mamman min er så søøøt... Idag har hun vært og kjøpt enda mer klær til bebbisen... hehehe... hun sier jo selv at det er jo enda tidlig, men jeg klarer bare ikke å dy meg!! Hun er verre en meg jo... Telenor er jo ikke de raskeste heller da... Så vi får smøre oss med tålmodighet vettu! Så går det fort. Er jo ikke SÅ lenge til 5. sept. da. =) Noe nytt hos dere da eller? Klem
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 6. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2006 Nå skal du da ha fått nett hjemme....?
Lillypia Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Heihei du:) sorry at jeg ikke har svart på den siste her men har vært hektisk en stund nå og har derfr fått vært lite på nett. Men endelig i går fikk vi ordnet internett så nå er jeg online igjen, ihvertfall hver dag:) Håper alt er bra med deg! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå