Millemina Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Noen som vet hvor man kan bestille 3D ultralyd i Stavanger og omegn? Hørte at de har fått 3D på Sus,da vi var der på ordinær ultralyd spurte vi jordmoren om vi kunne bestille det hos henne,fikk da til svar at "ja,de hadde fått 3D på Sus men at det ikke var ment som underholdning,men ble kun benyttet da det gjaldt medisinske årsaker og når de ønsket å undersøke ting nærmere"!! Fortalte dette til jordmoren jeg går til og hun syntes dette hørtes rart ut,hun mente at siden de hadde fått disse flotte apparatene så var det synd å ikke bruke de! Men som sagt,er det noen som vet om andre steder i Rogaland man kan få 3D så ville jeg blitt kjempeglad:-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Dr Ørn har 3d her i Stavanger,men det er vanskelig å komme inn til henne,da hun tar i mot folk som har vanskeligheter for å bli graivde og de som har hatt mange aborter.Du må også ha henvisning fra lege for å komme inn til henne. Selv har jeg valgt å reise til Tønsberg for å få tatt 3d ul.Vi tar det som en helgetur og reiser videre til Holmsbu,hvor vi skal ha et spa opphold.Dette gleder jeg meg veldig til. Forstår at enn ikke kan bestille 3d ul på SUS,da etter det jeg har skjønt,så har de bare en 3d ul maskin og hvis en kunne fått bestilt 3d der,ville nok alle ha hatt det og det har de vel ikke kapasitet til,derfor må de kun bruke den i spesielle tilfeller.Forstår at du synes dette er sårt,da du har lyst på 3d,men håper at hvis du klarer å tenke over det jeg skrev at det skal bli mindre sårt.Der er muligheter til å få 3d hvis en bare vil/har råd til å betale litt for det. Lykke til vider og jeg håper du får tatt en 3d ul,hvis du virkelig ønsker det.
Millemina Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 Tusen takk for svar;-) Regnet kanskje med at vi måtte dra et stykke,men som sagt man kan ta det som en tur! Forstår jo kjempegodt at de ikke har kapasitet når de kun har et apparat! Må nok ta kontakt med Tønsberg nå ja,det hadde vært så morro å oppleve:-) Uansett du får kose deg på Holmsbu,det hørtes deilig ut! Er selv fra Østlandet og har planer med venninene "hjemme" at vi skal til Holmsbu og kose oss! Jeg har termin 12 nov,når tid har du?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Tror kanskje Hinna klinikken også har det.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Det har de ikke,har forhørt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå