Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 nå har jeg venta på livstegn fra deg leeenge! hvordan gikk det? var det noe muffins med den kløen????? er litt bekymra for deg nå.... håper alt er ok med deg... venter tolmodig jeg.....NESTEN TOLMODIG VIL JEG SI......
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Heisann!! Da er jeg hjemme igjen... Han sa at det ikke var noe farlig, helt normalt trodde han... Men han tok en blodprøve for sikkerhets skyld! Hvis det var noe rart på den så skulle han ringe meg en av dagene... Synes ikke han hørtes ut som han visste hva han snakka om, men... Må jo bare stole på han! Leste en litt ekkel artikkel i går om svangerskaps kløet.. Ble ikke akkurat roet ned av det!! Jeg får bare følge ekstra godt med om han sparker masse så går nok det bra håper jeg...! Han sa forresten at de ikke kjenner etter før uke 36 åssen babyen ligger!! Så fikk ikke vite det i dag heller! Men da får jeg nok vite det når jeg skal til han den 24.! Og åssen er formen din i dag???
Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 sååå godt da!!!! ble litt skjælven ser du.vi leste vel samma artikkel i går....men godt han tok prøver.du får stole på han,men kjenne litt etter egen følelse også.hva mener du med kjenner etter? kan klarte vel kjenne ved bekkenet om han ligger i hodeleie vel??det gjør di da her.det der skjønte jeg ikke nei.... vet du,jeg er i ok form nå,men natta var lang og vond.vi trodde fødselen starta,hehe..sammentrekkninger med mensvondt og ryggvondt.skikkelig tak som var regelmessige.måtte bare opp til slutt.kjenner litt ennå,men ikke like vonde,og uregelmessige.er vel det di populært kaller maserier..har ingen andre tegn iværtfall.men i dag er klærne vaska,kurven henta frem,og lista over ting jeg mangler skrevet.sånn i tilfelle....hehe... skulle ikke forundre meg at det skulle bli bursdagsgave alikavell....dattera mi er også i samme form,så går det troll i ord om dobbelfødsel den dagen,ja da ler jeg meg ihjel....jm sa hun trodde hun fikk snart.får se. har en annen følelse i krooppen i dag også,så dette blir spennende dager.men jeg tar ting knusende med ro da. ingenting som haster,for å si det slik.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Heisann! Rakk aldri å svare deg i går... Er så mye å gjøre på jobben for tida skjønner du... Legen kjente aldri etter åssen babyen lå!! Rart... Men han skal det på neste kontroll da! I morra blir en stor dag for deg!! Gleder du deg?? Det blir spennende å se om du har vokst å åssen gutten i magen har det! Håper å høre fra deg i løpet av kvelden i morra i hvertfall!! ja, tenk deg hvis dere to får på samme dag, hihi.. Det hadde vært morsomt! Jippihh i dag er jeg endelig høygravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå