Gå til innhold

Privat ul i Kristiansand??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet kor eg kan få tatt privat ul i Kr.sand, og kor mye det evnt. koster?

Jeg er litt bekymret for at ting ikkje er som de skal, og vil gjerne se dette en siste gang før termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Faber Swennson tar privat ultralyd, men ikke 3D altså. Han holder til i Dronningensgate. Hvis du sier til legen din at du er bekymret og sånt, kan det godt være at du kan få den dekket. Jeg har vært til 5 ultralyder bare for å roe meg ned, uten og betale.

Når har du termin?

Lykke til!

Skrevet

Finnes det flere med privat ul? Var der hos kompanjongen hans på ordinær ul, og vil helst ikkje tilbake!!

Eg har termin 19.oktober...

Skrevet

Faber Swennson er veldig grei, vet at det er mange som ikke liker han andre. Si du vil til Faber. Ellers så vet jeg ikkke.

Skrevet

Føden i kr sand er veldig "behjelpelige".Jeg var der pga bekymret da æ hadde kjent lite liv siden morgenen...Og dette var på kvelden..Og da fikk jeg ul og di målte bevegelsene hans og hjertelyden i 20 minutter...

Synes di tok meg ganske seriøst m tanke på at han bare hadde sove hele dagen,men ble jo bekymret når jeg dyttet og ikke fikk noe "svar".....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...