Arb.ledig husmor Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Noen som vet kor eg kan få tatt privat ul i Kr.sand, og kor mye det evnt. koster? Jeg er litt bekymret for at ting ikkje er som de skal, og vil gjerne se dette en siste gang før termin...
guttegullet_i_magen Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei! Faber Swennson tar privat ultralyd, men ikke 3D altså. Han holder til i Dronningensgate. Hvis du sier til legen din at du er bekymret og sånt, kan det godt være at du kan få den dekket. Jeg har vært til 5 ultralyder bare for å roe meg ned, uten og betale. Når har du termin? Lykke til!
Arb.ledig husmor Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Finnes det flere med privat ul? Var der hos kompanjongen hans på ordinær ul, og vil helst ikkje tilbake!! Eg har termin 19.oktober...
guttegullet_i_magen Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Faber Swennson er veldig grei, vet at det er mange som ikke liker han andre. Si du vil til Faber. Ellers så vet jeg ikkke.
2 Hærligheter! Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Føden i kr sand er veldig "behjelpelige".Jeg var der pga bekymret da æ hadde kjent lite liv siden morgenen...Og dette var på kvelden..Og da fikk jeg ul og di målte bevegelsene hans og hjertelyden i 20 minutter... Synes di tok meg ganske seriøst m tanke på at han bare hadde sove hele dagen,men ble jo bekymret når jeg dyttet og ikke fikk noe "svar".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå