Gå til innhold

Ultralyden er overstått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og med glans, alt ser veldig bra ut med den lille krabaten i magen min.. det var så utrolig deilig å se hjerte slå og babyn bevege seg.. selvom jeg har kjent liv en stund nå ;O)

Men vi har en sjenert liten tass der inne.. som ikke ville vise fram kjønnet sitt... vi prøvde 2 ganger til og med. Så da blir forblir det en hemmelighet hva vi venter på fram til januar. Er veldig spennende siden vi har 2 jenter fra før..

Er så lykkelig idag, når tør jeg endelig slippe gleeeeeeeeeeden løs her!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å lese sånne innlegg:)

Skrevet

Jepp, kjempe hyggelig med slike innlegg:)

Deili å kunne puste litt ut etter UL...Så gøy å høre at alt stod bra til, åssen ble det med terminen, ble den flyttet eller?

Ja ja, så får dere vente i spenning til h*n kommer, hihi.....Blir spennende å se...

Klem

Skrevet

Så gøy vennen !!

Håper kvalmen er borte og du kan nyte svangerskapet nå.

Jeg ble sykemeldt lengre i dag - og har fått ordnet meg det frem til permisjonen. Har svangerskapsmigrene og bekkenløsning :o(

Blir spennende å se hva det blir en liten gutt eller jente !!!

Stikker på en liten ferie - er tilbake i slutten av uka eller neste uke.

Så vi får snakkes da...

Kjenner masse liv, hver dag. I dag var det kraftige spark nederst i magen - så mini blir sterkere og sterkere.....

Kos deg masse i svangerskapet !!

Skrevet

Så koselig!! =) Blir spennende til fødselen da når du ikke vet =)

Skrevet

Ja, blir veldig spennende... vi kan jo liksom ikke få vite det heller.. er på en måte helt umulig.. går jo verken å titte inn i navlen eller i "baby hullet" som vi kaller det så pent... hehe (har barn som lurer på hvor baby kommer ut... ;O) ) Da må vi ta en ny ul, og det gidder jeg ikke bruke penger på...er ikke SÅ viktig. Må nesten bare slå oss til ro med det uvisset nå...

Ang termin ble den lik den vi hadde fra før.... 12 januar!! Så da er det bare å ha alierte på nyttårsaften, fått de 2 andre før termin!!!!

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og skal på ul neste uke,har foreløpig termin i slutten av januar,men lurer litt på om det er før, så jeg gleder meg også til ul for bekreftelse på den.Gruer meg litt men håper alt står bra til. Bra at alt var bra hos Dere.Kanskje det er en bly lien gutt dere venter siden den ikke ville vise seg fram!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...