Gå til innhold

August: Dere med termin den kommende helgen...


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

... hvordan går det? Merker dere noe? Jeg har termin til lørdag. Kjenner nedpress (mest om kveld), bekkensmerter (tatt seg opp skikkelig den siste uka), og tider med menskramper. Har en del kynnere, men de gjør ikke vondt. Føler liksom ikke helt at noe fødsel er nært forestående, hvis dere skjønner hva jeg mener? Kanskje kroppen har gradvis tilpasset seg en fødsel, slik at jeg ikke har merket noen spesiell overgang? Har en ekkel følelse av at jeg kommer til å gå over tiden, selv om mannen min er fast bestemt og klar for en fødsel på termindatoen. Skal til jordmor på onsdag, og er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin lørdag. Kjenner ingenting, ikke kynnere, ingen vondter, annet enn bekkenløsninga da! Innstiller meg på at dette kan bli overtid.

Er redd for at fødselen skal starte med vannavgang, for da må jeg ta penicillin umiddelbart pga GBS bakterien. Håper den starter med veer! Kommer til å ta penicillin da også, men det er liksom bedre å vite psykisk at det ikke er åpent inn til babyen, som ved en vannavgang.

Huff, tenker alt for mye på dette. Det overskygger nesten gleden ved å føde! Gleder meg jo egentlig sååå til å gå i fødsel, er jo kjempespennende å ikke vite hvor ondt det blir, hvor lang tid det tar etc.

Blir spennende å se hvor mange av oss som får i helga da! Onsdag er det halvmåne, kanskje noen får allerede da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin på mandag. Slimproppen gikk på onsdag og hadde da en del murring, kynnere og nedpress, men det gikk over. Var hos lege i dag, hodet var ikke festet men hun mente at fødsel kunne likevel skje når som helst. Ganske spennende! Det kan jo hende jeg går over termin likevel. Sover mye dårligere om natten og er veldig sliten om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mestermin til fredag. men siste ultermin viste neste lør...

 

jeg har kjent masse mensmurringer og litt vonde kynnere den siste uken. Men tviler sterkt på at noen fødsel er i vente....må nok pent nødt til å gå en stund til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin mandag og kjenner at ting er i ferd med å skje ja. I kveld har jeg hatt kraftige kynnere med 5-10 min mellomrom i snart 4 timer nå! Gjør ikke veldig vondt, men tar skikkelig tak i magen....har også veldig nedpress og litt murringer mage/korsrygg. Tror litt av slimproppen har gått, men ikke hele...og det har ikke kommer noe blod. Men kynnerne er veeeldig sterke her nå og faktisk litt vonde...de kommer med maks 10 min mellomrom uansett om jeg ligger, står, sitter eller går. Hmmm...håpe håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få bli med å? Selv om terminen er først mandag den 21..? En dag etter helgen da altså.

Vel, det er vel enkli bare tull for jeg har jo ikke noe å bidra med... Kjenner ikke noe spes. jeg :o(, men jeg vil gjerne ha den ut til helgen sammen med dere andre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei....

 

 

har termin til søndag... ingen tegn på fødsel så langt. TTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Har termin på lørdag og slimproppen gikk i går kveld.

Jeg ble så gla for et tegn at jeg nesten begynte å grine. ellers er det en del murringer.

Har også ul tremin den 25, men som 3gangs stoler jeg mer på mens terminen.

Satser på føden til helgen..

 

Lykke til jenter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker vi oss selv lykke til, og satser på at det tikker inn flere "Jeg har født!" til neste uke! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mens term. på lørdag, fikk forige barn på mens termin så satser på det denne gangen også. Kjenner ikke noe særlig, annet enn kynnere som kommer og går, men det har de gjort noen uker allerede. Trøster meg med at forige gang hadde jeg ikke noe forvarsel, fødselen kan sette i gang når som helst uten at man har kjent noe på forhånd. Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg på her jeg og! har menstermin på fredag, og ul termin tirsdag.. støtter meg litt til det "mamma til 2 i august" sier om at fødsel kan starte når som helst!! håper virkelig på det siden jeg ikke vil gå over denne gangen og!!

 

masse mesnmurringer i helgen, pkuss kynnere som tar litt tak. stille igår, men har begynt igjen dag.. håpe håpe!!! går til akupunktur hver 4 dag for å få fart i modningsprosessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Jag har termin 19 august o har haft en del kynnere o mensvont men mest i förbindelse med tissebesök om natten som är ca 10 ggr !! Blir litt gal av det :) Får också kynnere om dagen men de er ikke så vonde.

 

Ellers så har jag bekkenplager då jag sover o ganske mye utflod om dagen (ursäkta ekkelt) som er litt slimete men det er nog inte slimpropp o ikke vattnet som sipprer uten kun utflod...

 

Håper vi alle slipper o gå over tiden!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sverige! koselig med en landsmann (kvinne) :-)

 

hvor er du fra? bodd lenge i norge? jeg er nesten helt norsk jeg, bodd her i 9 år nå, og vil neppe flytte tilbake til sverige.

 

hadde vært koselig å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...