Gå til innhold

Rundt 30 og førstegangsprøver?

Anbefalte innlegg

Her

Er det noen flere som meg? Som er rundt 30 og prøver å få sitt første barn? Har skjønt at det er jenter i alle aldre her, men føler meg litt alene som 29-åring (snart 30) uten barn. Har ønsket meg barn i evigheter, men det er bare halvannet år siden jeg møtte han som jeg nå prøver å få barn med. Føler vel egentlig at jeg er litt seint ute, men NÅ passer det absolutt bra å få en liten en. Er ganske utålmodig, føler jeg har ventet lenge selv om vi er forholdsvis ferske prøvere.

Er i 2pp, IKM neste uke. Veldig spent.

Fortsetter under...

Hei

Jeg ble 30 i år, å prøver for første gang (eller er i 2pp nå da). Samboeren min har en datter fra før men vi har aldri prøvd sammen tidligere..

Jeg har IKM i uke 34 jeg også :-)

Hei.

I mitt første svangerskap prøvde vi i nesten to år. For når vi først kom på tanken om barn ble ønsket så stort at tanken på et lite knøtt lå i hodet hele tiden. Jeg noterte mens og gunstige dager for sex i nesten to år. Da fikk vi utredning. Det var nok det som gjorde utslaget. Jeg sluttet å tenke så mye på det. Og pang!, der satt spiren. Temperaturskjemaene kom aldri så langt som til sykehuset.

- Det jeg mener å si er at når du nå først har bestemt deg og alt ligger til rette for det, er det vanskelig å ikke tenke på annet. Man spenner seg og stresser litt :-) Og når man føler at alderen i tillegg nærmer seg tretti! ja da får man hetta. Men faktisk er gjennomsnittet av landets kvinner ca 30 år i dag når de føder for første gang. Så du er slett ikke alene. Jeg var nesten 27, og syntes jeg var gammel jeg og'. Så jeg skjønner godt hva du mener, Drømmer_om_Beibi. :-)

Alle fingre og tær krysses for deg til neste IKM. "bort med tanta, Bort med tanta!" :-) :-) Lykke til!

Vi er altså flere her;-)

Og Lone34 - jeg tenker vanvittig mye på det, godt å vite at det ikke bare er jeg som er ensporet. Men det er det heldigvis mange andre som er prøvere her på BIM som også virker til å være helt hekta på denne prøvingen, helt uavhengig av alder.Jeg ønsker at spiren sitter for oss alle denne gangen.

hei hei!! 31 her, og førstegangsprøver! blir litt hekta på prøvingen jeg og, noe som jeg aldri hadde trodd jeg skulle bli. Er i 2pp nå, forbaskede TR måtte jo melde sin ankomst. Håper jeg skal bli litt mer avslappet nå i den 2. pp, men kan aldri tenke meg det :)

Annonse

jada er flere av oss!!

jeg er såvidt over 30..;)

venter på TR jeg da. trodde jeg var 'stabil' men virker ikke sånn gitt...kjipt

2 negative tester og ingen TR

men nå har jeg bestilt EL tester, så jeg skal finne ut om jeg har det og når dette evt finner sted

lykke til

Jeg vil også være med i "førstegangs rundt 30-klubben". Er 33 og som alle andre her inne (helt uavhengig av alder) rimelig oppgengt :-/ Hygggelig å se at vi er flere på samme alder. Håper vi alle følge hverandre på 1. trimester også :-)

Jepp, jeg melder meg også inn i klubben for de rundt 30.

Jeg er 32 i noen dager til og førstegangsprøver - fant ikke drømmemannen før nå :)

Krysse fingrene for oss ! (og for de andre selvfølgelig ;P )

Jeg er nettopp fylt 32 og melder meg herved inn i denne gjengen :-). Skulle gjerne begynt foer men bodde i utlandet og foelte det var for vanskelig der med jobbpermisjon/penger til barnehage og ikke minst NETTVERK. Men naa som vi har begynt tar det litt lengre tid enn antatt gitt :-)

Lykke til ALLE SAMMEN!

Neida du er langtfra alene... Jeg er 32 og førstegangsprøver... Har prøvd siden jeg var 31 og rekker faktisk å fylle 33 før året er omme.... HJELP... Er i 11. pp og begynner å bli ganske utolmodig kan du si...

Lykke til,

Klem

Annonse

Jeg og vil være med, blir 30 om 9 mnd, hihi, og det hadde jo vært koselig om det klaffet. Har det ikke klaffet denne perioden, må jeg ta meg et par mnd prøve pause for å trene opp ryggen igjen, men jeg kommer isåfall sterkere tilbake.

Jeg har også følt meg litt "gammel" her inne og følgelig ikke vært så aktiv, men har blitt avhenig av å følge med her inne:)

Jeg hører også hjemme i denne klubben! :) Jeg ble 31 forrige uke, og har siden mai prøvd å unnfange mitt første barn. Jeg møtte også min kjære for halvannet år siden, virker som baby-ønsket blir sterkt etter omtrent så lang tid med drømmemannen, hihi. Samboer'n har en sønn fra før, så det er min lille bonus, og han venter så veldig på en bror eller søster. Håper virkelig vi kan gi han det om ikke så lenge! :)

Er det ikke rart hvor utålmodig man kan bli. Helt utrolig, er nesten litt overrasket over meg selv. Men - den som venter på noe godt etc.

Artig at det var så mange, da. Har vært litt deppa noen dager, føler at "alle" har barn for tiden. Men sånn er det jo egentlig ikke.

Lykke til til alle, vi må da vel møtes på 1.tri om ikke så lenge.

Hei!

Jeg er også i denne gruppen; har passert 32 år og er førstegangsprøvende. Men det var først nå at jeg begynte å føle at jeg har dårlig tid. Har vært litt bekymret for at jeg har ventet for lenge med å få barn, men det var først for et år siden at drømmemannen dukket opp. Så nå er vi klare begge to og er på 3 pp. spennende!!

Søstra mi som er et år eldre har ventet i mange år på at jeg skulle få barn, hun har selv to jenter på 9 og snart 13 år. Så hun er like spent som meg på at vi nå prøver å få barn.

Lykke til alle sammen! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...