Gå til innhold

Uvanlig med første kontroll i uke 9 / 10?


Faylinn

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket en noe tidlig første kontroll fordi jeg av ulike grunner vil finne ut om jeg har antistoffer mot Toxoplasmose så fort som mulig. Da fikk jeg vite at det var "vanskelig" fordi det var visse blodprøver som ikke kan tas før uke 12?!

 

Jeg har alltid lest at man har første kontroll mellom uke 8-12, så dette hørtes helt sprøtt ut. Noen som vet om det henger på greip?

 

Jeg fikk time neste uke altså, men må tilbake noen uker seinere for de siste blodprøvene, som jeg ikke vet hva er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om det samme idag på første kontroll, så jeg skal ikke ta blodprøver før neste gang. Var noe med at om kroppen dannet visse antistoffer kunne de ikke se det før uke 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll i forige uke, altså uke 5.. Drod tidlig pga SA sist og sykdom.. Tok alle blodprøver som vanlig og fikk ikke samme beskjed som dere...Må jeg ta opp neste gang..!!

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Har jeg aldri hørt om, jeg har alltid vært på første kontroll mellom uke 8 og 10 og de har tatt alle blodprøver på meg, har aldri måtte vente til etter uke 12 for å ta resten...

Syns det der hørtes helt merkelig ut jeg og...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...