Gå til innhold

September: Dere med babyer i seteleie


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var til kontoll hos jordmor forrige onsdag, da oppdaget hun at babyen lå med rompa ned. Har fått time på sykehuset mandag 21. august for ultralyd og røntgen. Jeg er 37+0 i dag.

 

I løpet av helgen synes jeg at magen har forandra seg. Tidligere har hodet presset opp mot ribbeina og det var svært ubehagelig. Nå merker jeg ikke noe til hodet lenger. Det jeg lurer på er om babyen har snudd seg eller om den bare har seget med rompa lenger ned i bekkenet. Har fått ny time hos jordmor denne onsdagen, men er så spent og går å grubler....

 

Noen av dere andre som synes at magen har forandret seg på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyen min sitter også i seteleie, og har nok sittet sånn noen måneder. Fikk bekreftet det på UL i forrige uke, var da 37+1. Jeg kan ikke si at jeg har vært plaget med at hodet har presset i ribbeina mine, men jeg kjenner veldig godt hvor hodet er. Kjenner en hard kul ca 10 cm over navlen. Hun rører en del på hodet og da bølger hele magen. Ellers kjenner jeg mest spark på høyre side rett ut for navlen, dette stemmer godt, for der har hun både hender og føtter utt fra hva de så på UL forrige uke.

Men det kan jo godt hende at din lille har snudd seg :o) Man vet jo aldri, de kan visst gjøre det helt frem til siste slutt. Men nå mot slutten er de så store og har det så trangt at jeg vil tro at du merker det ganske godt. Jeg håper fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...