Gå til innhold

Dere som har vært gravide med mens!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde rett og slett blitt feit... Syntes jeg da=o)

Men det var hvis en god ting da..Hehehe...

Og så var det mange som spurte om jeg var gravid, sa nei men det var jo..visste ikke at jeg var det da...

Hadde gått ca litt over 3 mnd da jeg fant det ut... Tok en test hjuemme hos mamma..

Er nemlig litt usikker på dette. Da også fordi jeg går fortsatt på pilla og jeg røyker. Har faktisk mensen nå, fikk den på fredag, men virker som d ikke blør like mye som d pleier. Eller myye mulig at dette er bare noe hodet mikser sammen. ;) Men dere som har oppdaget at dere har/er gravide med mens, merket dere noe spesielt?? Mente jeg leste om en som hadde oppdaget at hun var gravid når hun var gravid med mens i 5 mnd(?), man merker vel en del mer da, slik som bevegelser og liv i magen..

*BabyCakes* -> merket du noe spesielt før du tok den testen, eller var d pga andre som spurte??

...oppdaget at jeg var gravid rett etter syklusen med blødningen fordi når vi skulle prøve på igjen å bli gravid var jeg blitt tørr...Blir tørr og merkelig i skjeden når jeg er gravid. Så det var slik vi oppdaget det. Testet og testen var positiv.

Annonse

En venninne av meg gikk på p-piller og hadde mensen som normalt. Hun slet med dårlig mage og følte seg veldig oppblåst. Til slutt gikk hun til legen og fikk vite at hun var 5 og en halv måned på vei. Hun er lang og tynn og hadde bare en liten mage. Hun trodde magen var kommet på grunn av mageproblemene.

Hvordan går det me dere, har dere testet? Jeg hadde mensen første gang jeg var gravid, merket dette fordi jeg testet positiv 2 veker etter mensen pga av veldig ømme bryster... Denne mnd ¨blødde jeg bare i en dag, og litt dagen etter tok test men den var negativ..Er oppblåst og prumper i et sett, veltet på brystene har blitt større, og jeg synes å se tydligere blodårer også...Men dette er kanskje bare innbilling ( og ikke minst svingende humør....) Tenkte å ta en test til om en stund..........

HEI...

Ei jeg vet om gikk 9mnd utan å vita at hun var gravid. Fikk pluttselig så vondt i magen, så hun reiste til legen. Der fikk hun beskjed om at hun hadde 10cm åpning og skulle føde. Litt av et sjokk da... Kan umulig kjenne kroppen din da. Trodde hun hadde lagt på seg litt fordi hun hadde sluttet å røyke!

Hei

Jeg testet med en CB digital test noen dgr etter den vanlig perioden. Men den viste ikke gravid. Men jeg har noen symptomer som menssmerter, vært litt plaget med hodepine, humørsvigninger, veldig mye luft i magen ( bobler ), "smerter/sliten" i ryggen.

Så tiden får vise, sikkert bare noe jeg innbiller meg, men syns bare d er så rart dette med menssmertene og de tydelige blodårene på brystene. Kommer også noe hvitt ut av dem når jeg klemmer på dem..

Hmm..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...