Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Dette høres sikkert teit ut, men hva innebærer egentlig ordet "henteklær"? Folk snakker om det hele tiden, men jeg hvet ikke hvordan disse henteklærne skal se ut... Er det bare litt ekstra fine klær?
Lumsk Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Trodde det bare var de klærne man tar på barnet når man tar det med seg hjem jeg. Men kanskje jeg har tatt feil...?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Jeg tror jeg skjønner hva du mener; babyens reise-hjem-klær. Noen gjør stor stas på de klærne babyen har på seg når den reiser hjem, og tar vare på disse til senere. Evt bruker de bare for denne ene anledningen. Jeg går ut ifra at det er noe enhver velger selv, men selv gjorde jeg ikke noe stort nummer ut av det..
Gjest Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg har også skjønt at dette er de klærene man har på babyen når man reiser hjem fra sykehuset. Tror bare at dette er litt stas for de fleste og ofte første gang de har på egne klær. Men man kan vel i grunnen ha på barnet hva som helst, trenger jo ikke være et matchende sett av noe slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå