Gå til innhold

Kan SPA-behandling være skadelig

Anbefalte innlegg

Jeg hadde EL for et par dager siden og skal ha en SPA-behandling om to dager (algemaske på hele kroppenog massasje) Det jeg lurer på er om dette kan være skadelig (hvis jeg skulle være så heldig å være gravid)

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5921207-kan-spa-behandling-v%C3%A6re-skadelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har gledet meg masse til dette, og nå begynner jeg plutselig å få panikk.Synes det blir litt dumt å ringe de: "jeg prøver å bli gravid men aner ikke om jeg er det, kan denne spa-behandlingen være skadelig".

hehe.. det blir jo bare helt paranoid lissom..

det er mange som anbefaler at man ikke skal ha massasje i første trimester fordi det kan øke abortfaren. Jeg har fått beskjed om dette på flere massasje studioer, men på fysioterapiutdanningen har de ikke hørt noe om dette, og jeg har i tillegg ikke lest noe om dette i faglitteratur.

Vanskelig å si.. er vell en a de situasjonene der du selv må vurdere hva som føles riktig. Hvis det er så kort siden el at en eventuel spire ikke har festet seg enda, trenger du uansett ikke bekymre deg :)

Annonse

Hei

Takk for mange gode tips. Jeg tok mot til meg å ringte de nå, og det var jo ingen problem: De skulle spesialsy et tilnærmet opplegg som jeg hadde like stor glede av.

Nå ble jeg lettet og kan kose meg masse på onsdag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...