Lykkelige-tulla Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Husmoren er igang.. Har brukt å vaske taket for hånd før, altså uten vaskerstav eller mopp.Men nå med en rimelig stor kul på magen vil jeg ikke det, må da klatre opp og ned hele tiden. Tenkte å kjøpe en mopp til dette bruket, noen gode tips?? Har plater og panel i taket. **'Samme som skravlesiden**
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Du MÅ være fra Nord-Norge !! : ) hihi.. Her sørpå vasker dem ikke taket, de maler det... tihi.. = ) Men jeg bruker mopp i alle fall.. Er nordlending jeg da.. !
kula 291011 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 bruk moppen, lettest d. vasker allt mulig med vidus vask, det tar d meste
Lykkelige-tulla Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2006 Hehe, ikke akkurat nordlending nei. Har brukt mopp før, men har hørt at man kan få kjøpt mopper med kluter som er spesielt laget til tak, men det finner jeg ikke ut av. Så da blir det vasking på samme måte som før.. Æsj. kjekt å vaske også, spruter jo noe jævlig hvis man skulle male... 2 år siden vi malte taket så det er ikke nødvendig.. Nei vasking på gamle måten, med mopp og grønnsåpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå