Gå til innhold

Angående navn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.... har tenkt på å kalle en evt gutt for Sebastian, men får inntrykk av at det er blitt et ganske vanlig navn.... stemmer det? vil jo ha et navn som ikke "alle" andre har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du sjekke på navnestatistikken til SSB!! : )

Skrevet

Jeg har aldri likt sebastian (veldig vanlig) Og fordi "alle sebastiane" jeg vet om IKKE er svigermorsdrøm. Men alle har jo forskjellig smak ang.navn. Jeg er mer for William, Elias, mattias, Theodor - disse gammeldagse koslige navna....

Skrevet

litt artig at du nemner akkurat theodor.... samboeren er VELDIG for det navnet, så det er mulig det blir det i steden for... er liksom de to navnene det står mellom

Skrevet

Jeg kjenner to Sebastian, og begge de er kjempesøte.. Så lenge dere er fornøyde med navnet, så er jo det det aller viktigste..

Skrevet

Vi tenker også på Sebsatian. Her på Vestlandet er ikke dette navnet så mye brukt. Jeg er lærer og har hittil ikke hatt en elev som heter dette, og ikke har det vært noen Sebastianer i barnehagen til minstemann heller..

Ellers, så liker sambo Adam veldig godt.. men jeg er ikke helt fortrolig med det navnet..

Skrevet

Vi tenkte på Bastian da, tror ikke det er like vanlig? Nå viser det seg at det er jente da...

Skrevet

Samboer er lærer og han har mange sebastian på skolen... Ganske vanlig her hvor vi bor. Vi er ganske enig at navn som det, og tony, tommy, rune, ronny, raymond...ja, rampenavn for å si det sånn. Tar ikke feil det der:)) Har en sebastian ute i slekta, og han er den største rampen. Synes ikke det er søtt nei. Men som sagt, :) Vi skal ikke ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...