Gå til innhold

TRENGER LITT STØTTE HER........PLEASE!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

atså jeg skal inn på ullevål på onsdag å ha keisersnitt.......

lillegutt skal endelig komme ut i verden........ men jeg begynner å få fullstendig panikk....... jeg sliter altså....... føler meg heeelt kjørt....

kvalm, uvel, vondt i hodet..... teeeeenker jo heeele tiden.....

begynner jo virkelig å bli redd for hva som faktisk skal skje.......

vi skal få et barn liksom....hjelpes meg........

føler meg psykisk nedkjørt, da det har vært mye i det siste.... ikke matlyst og forholdet mellom meg og typen skranter litt.......

nå er jeg redd jeg ikke skal være sterk nok da..........

men dette er vel vanlige tanker kanskje.....hm....

fler som tenker, har tenkt slik?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du og typen din snakke litt før keisersnittet?Det kommer til å være viktig å ha noen som kan støtte deg i forb med fødselen.Prøv å få tatt tak i problemene og se om dere kan få løst noe.

Legg en langtidsplan hvor du og han isammen bestemmer hva dere skal gjøre.

Keisersnittet og barnet kan du glede deg til.Lykke til!

Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig at man får panikk når det nærmer seg. Og særlig vanlig kanskje når man har en faktisk dato å forholde seg til sånn som det dere har.

Hva med å ta med gubben til samtale med jordmor. Si at du trenger å lufte litt tanker om hvordan du har det. Så får dere kanskje litt orden på tankene, og så kan dere heller snu dette og heller glede dere til det som er forestående. Et nytt lite vidunder skal komme til verden, en som er litt deg og litt pappaen. Det er kjempe spennende.

Skrevet

Vennen min! :'(

Du skal se ting ordner seg når den lille prinsen din kommer på onsdag! Som jeg sa til deg i går, det er jo masse masse følelser i sving under et svangerskap! Og du har nok hatt det litt vanskeligere enn mange andre, uten at jeg skal gå noe mer inn på akkurat det! Og det har sikkert vært litt tøft for H også å forholde seg til akkurat den saken..

Sett dere ned sammen i kveld, vennen! Og SNAKK! Virkelig snakk sammen, tøm levra for det den er å tømme for! ;)

De fleste kjenner nok et snev av panikk når fødselen er såå nærme! Jeg har panikk nå i uke 35, liksom.. Hehe! ;P Så er nok litt av et nervevrak når min tid også kommer! HiHi! :)

Men uansett.. You know where to find me! :) Tenker på deg masse!!

*Klem Hege* :)

Skrevet

takk for fine svar:) og oppmuntringer:)

noen fler?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...