Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 19uker på vei og synes ikke jeg har fått noe særlig mage,begynne å bli bitte litt utålmodig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca uke 17, eller midten der, sånn bittelitt... Har fortsatt ikke stor mage, men den er der...:) Kan gjemme den om jeg går med vide klær..:)

Skrevet

Er i uke 12 og fått ganske stor mage allerede.

Skrevet

Jeg er veldig kort (158) og magen kom kjempefort på meg. ca 2 mnd. vistes det tydelig. Grunnen er at korte mennesker har kort rygg, og bebisen ikke har noe lang rygg å legge seg langs :-) Nå er jeg i uke 18 og har ei bra kule :-)

Skrevet

Begynte å få mage i uke 12 med nr.1. Nå denne gangen fikk jeg mage allerede i uke 7-8...babyen er stoor, er i uke 25. I uke 18 målte jm symfysen 18cm.

Skrevet

Det var først i uke 23/24 en virkelig uten tvil kunne merke det, men den har ikke vært så stor. Jeg syns selv det viste fra uke 12, men det var det ikke så mange andre som syns : ) Hadde nesten innovermage før så det var uvanlig med utovermage. Nå er den god og stor, 30 uker på vei, men får kommentarer om at den er så liten, men alltid noen som har en eller annen mening om det. Vi er jo alle så forskjellige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...