Gå til innhold

Hvilken pose skal dere ha i vognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har hørt at skinnposen e bedre førr at den puste, det e lett førr at ungen blir svett i en sånn voksipose...

Kommer nok tell å bruke den tell vintern bynne å roe sæ litt ned, da kommer æ tell å ta ut posen å bare ha skinn og dyna tell våren kommer!

Annonse

... (var ikke helt ferdig...:) ) Voksiposer kan man bruke lenge, det er jo bare å redusere hva de har på av klær inni posen når våren nærmer seg, eller bytte til sommerposen, (man kan bytte fyllet i voksien)

Jeg har ikke hatt noen inntrykk av at ungene blir svett i voksi...

Har kjøpt skinnpose på tilbud på Rudo (698,- nå kostet 1300,- før) siden jeg har kombivogn (ikke så stor plass til masse ekstra i bagen) Den er kjempedeilig, kan vaskes på 30 grader og så kan man ta glidelås langs hele og ta av overdelen, slik at ungen kan sitte på skinnet, med fempunkts-selen når han blir for stor til å være i posen. Genialt !

Jeg aner virkelig ikke...

Vi har en Voksi på loftet som jeg kjøpte brukt til førstemann for snart 9 år siden.. Da bodde vi på østlandet og det var kaaaalde vintrer der.. nå bor vi på vestlandet, og her er det ikke så kaldt. Mye mer vått, kan man si.. ;-)

Så mulig voksien blir altfor varm.. dessuten er fargen heeelt feil! (i know, snobbete ting å si, men det er helt sant. Jeg vil at fargen på posen skal passe til fargen på vognen..

Satser på å plukke opp gode tips her. :-))

jeg skal bruke voksiposen jeg fikk da sønnen min ble født.

den er mørkeblå, men det er også vogna jeg skal kjøpe, så det passer jo fint.

blir det ei jente, så får a ligge i blått (marineblått).

jeg var kjempefornøyd med voksiposen da, og kommer sikkert (??) til å bli like fornøyd denne gangen :)

klem

Annonse

Du får kjøpt nytt trekk tel voksiposen om det e bærre fargen du ikke e førnøyd med...

Har voksi pose som æ brukt tel frøkna på to år... brukt den masse i påska! I pulk og som sovepose på hytta... tantebarnet mitt hadd også me sæ voksiposen sin om sovepose og ho e tre år... så de kan brukes længe...

Frøkna kom tel på sommern og da brætta æ inn foret i "dyna" sånn at ho hadd bærre det lette trekket over sæ... det va når ho va ny ny født... fins utruli mange bruks muligheta me voksi...

Løkke tel med valget alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...