Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Jeg er så spent! Skal ha ul i morgen, stim.dag 9. Ul på stim.dag 5 viste at jeg ikke har så mange follikler, så er spent på hvordan det står til med de jeg har.... Regner med uttak i slutten av denne uka.

Lurer på hvordan det går med dere andre som har ul /uttak denne uka???

Gøril; får håpe det har gått bra med ditt uttak i dag.

Nå skal jeg snart på jobb, satser på at jeg klarer å konsentrer meg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til i morgen, og husk å fortelle oss om det. Jeg er i allefall nysgjerrig!!

Har skrevet eget innlegg om uttaket i dag. Men fikk ut ti egg, og det var visst veldig bra!!!

Håper de finner mange egg til deg også!!

Tvi-tvi, og stor klem fra

Skrevet

Hei på deg litjpia77 !!!

Ønsker deg lykke til på UL i morgen*****

Jeg hadde første UL på fre 11 men folliklene var enda litt små... 3-4 på hver side som var ca 15mm og noen til som var mindre. Legen ville jeg skulle prøve 2 dager til men menupur. var til ny UL på stim. dag 11og enda.....menupur 2 dager til...Tolmodigheten min tar snart slutt føler jeg, men må jo bare holde ut... Eggløsningssprøyta settes i morgen med uttak tors og innsetting lørd.

Krysser armer og ben for deg, og det går alltid bra for snille jenter !!!!

Skrevet

Takk for lykkeønskninger begge to!

Skjønner du blir litt utålmodog tusenfryd73, man vil jo gjerne at alt skal skje fort, helst i går! Må få høre hvordan den går med uttak senere i uka. :-)

Klem

Skrevet

Lykke til i morgen!!

Skrevet

Masse lykke til imorgen:) Jeg skal på ul på ons, det er sprøytedag 9. Er veldig spent da jeg har 2 avbrutte forsøk bak meg....... Så veldig spent nå. Hvor skal dere? Hvilket sykehus? Vi skal til Danmark:) Tvi tvi, håper på gullegg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...