Gå til innhold

Nattinatt. snille deg, vil du bare titte hit litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sa at hvis jeg tenkte mye på at jeg ville bli gravid så ville du få det opp, men jeg tenker ikke mye på det, tvert imot. Har ikke lyst til å bli gravid nå, syns det er for tidlig. Er ikke mer enn ett år siden jeg fødte.

I dag tror jeg skal ha mensen, men ingen tegn på den enda. Ser du fortsatt at jeg er gravid??

Uff blir litt bekymret jeg for sambo vil slett ikke ha barn nå... Han ble sur når jeg fortalte at jeg var blitt spådd gravid av 4 damer her inne. Han lurte på hvem som var faren. Jeg ble såå såret og skuffet, så jeg håper ikke jeg er det..

Hva ser du?

Klem far Unni. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Eg lurer på,ammer du fortsatt?Kan det være du har eindel skiplinger i hormonbalansen?Som du seier,så er jo ikkje minstemann så stor enda.Skal sjå igjen på deg eg.Eg får nei på graviditet no.Men får opp at det er litt kluss med hormonbalansen din fortsatt.Får opp at mensen kjem rundt den 17/18 august.Stor klem

Skrevet

nei jeg ammer ikke enda. Sluttet da han var ca 11 mnd, for 3 mnd siden. Ja, jeg tror også det er noe kluss med hormonene mine, har spurt legen om han kan sjekke det, men han sier at han tok prøver i fjor høst og de var fine. Han mener at hormonene ikke forandrer seg av seg selv på ett år!!

Blir så irritert på han, han kunne vel bare tatt en prøve men han vil ikke..

Godt mensen kommer snart da, har ikke lyst til å være gravid enda.

Deilig da kan jeg slappe av, var temmelig stresset nå fordi jeg ikke var klar for en til.

Stor klem til deg og takk for hjelpen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...