Gå til innhold

Uke 34 og sofatjeneste....

Gjest

Anbefalte innlegg

Natt til fredag,satt jeg plutselig med en ikke så ukjent følelse... Rier, i uke 34!! Som lyn fra klar himmel, 3 minutter mellom hver med en gang! Da var angsten ganske stor! Jeg visste at det var sammentrekkninger, siden jeg har født en gang tidligere, men da jeg ringte sykehuset trodde jordmor det bare var kynnere, men jeg påsto ganske hardnakket at dette var sterkere enn som så! Så jeg fikk komme til registrering, og vurdering.

Etter registreringen var det liten tvil om at junior ville ut, jeg hadde 3,5 cm åpning, men personalet ville heldigvis ikke ta imot han enda, så jeg ble satt på 24t. Bricanyl-drypp, noe av det ekleste jeg har opplevd, og innlagt over helgen!

Men da søndagen kom, var jeg så lei av sykehusmat, lukt, rom og alt, at jeg maste meg hjem... Med STRENG beskjed om å holde meg helt rolig...

Nå, når jeg ligger i sofaen og egentlig føler meg ganske iveien og hjelpesløs, kunne jeg ønsket meg tilbake til sykehuset... Riene kommer noen ganger hver dag, og hver gang jeg kjenner en håper jeg i det lengste at det ikke skal komme flere....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...