Gå til innhold

syden med baby 4 mnd ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi reiste til gran canaria da Michelle var 4,5mnd! Det gikk kjempebra!! Hun storkoste seg i vannet (vi gikk på babybading så hun var vant til vannet).. Det viktigste er å dekke kroppen med klær da.. jeg brukte bodier med lange armer og shorts og solhatt. Kjøpte krem med solfaktor 25 og smørte henne på kinnene og nese! Hun ligget stortsett under paraply så hun har ikke blitt solbrent eller noe... ikke farlig med litt sol heller! Men på stranda var det litt slitsomt, mye bråk så hun ikke fikk sove der! så det var bare korte turer av gangen! Ellers er det viktig med mye å drikke, jeg ga henne juice blandet med vann... Gullrotjuice for babyer er veldig bra, det får du kjøpt stortsett overalt bortsett fra norge! Og ta med pute på fly, for at tulla kan sove på fanget ditt! Den gjør turen mye enklere for alle!

Lykke til....

vi dro til syden når jenta vår var 6 mnd.vi bestilte en seng som babyen kunne sove i.det var en sånn type seng som ble festet oppunder taket på en måte.det fungerte veldig fint det.men nå er dette en go del år siden,så jeg vet ikke om det fortsatt går ann å bestille det.

Vi skal også til syden med baby- da er hun 5 mnd. Tror ikke det blir problem. Ringte Sterling- flyselskapet vi reiser med og hørte om vi kunnew reservere plass foran, men han sa at det får man automatisk! Seng hadde de ikke!

God tur!!

Vi fløy med sterling også! De sa vi skulle få sete foran, men det var sikkert 10 babyer på fly, er jo ikke så mange seter foran, så pass på å komme tidligst mulig til registreringen for å få plassen eller så ta med deg pute som sagt... funker bra den!;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...