Gå til innhold

Slik gikk det hos jordmor....

Anbefalte innlegg

he he, artig opplevelse. Da hun skulle høre etter hjertelyden så hørte vi den sparka hele tiden. Så hver gang hun skulle telle hjerteslagene så forstyrra den med mange dunk:D Symfysemålet var på 19,5, så da er jeg innenfor den grønnelinjen, men helt oppikanten. Ellers hadde jeg lavt blodtrykk, ikke rart jeg er svimmel, det var på 100/55.

Å så til mistanken min, jeg hadde bekkenløsning:( Så da får jeg være forsiktig. Ellers kjenner jeg liv hver dag og er fornøyd med det:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5920481-slik-gikk-det-hos-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro! En liten luring i magen, altså :-) Jeg skal til jordmor neste uke, det skal bli gøy. Har kun gått til gynekolog til nå. Gleder meg til å høre fosterlyden! Er 17 uker nå, og det sparker litt morgen og kveld. Og buksene er (som jeg har skrevet i eget innlegg) plutselig blitt for små. Men moro er det! Du får ta det med ro så ikke bekkenløsningen blir verre, og kose deg videre med liv i magen!

Klem fra

Så det er det alle dunkene og sånn er når man måler hjertet? Babyen som sparker??? Så artig... Når jeg har hørt med baby watcheren så har jo det ofte vært sånne dunkelyder, egentlig masse av dem....

Nå kjente jeg at jeg ble litt klokere....og glad da...:)

Ellers så var det bra at alt er bra... Selv om du er en dag forran meg..;)Tjihi!

Moren min fikk før tiden, men jeg kan tenke meg å få i januar altså, jeg HÅPER januar og. På termin hadde passer perfekt egentlig, men tviler vel på at babyen er så pungtlig av seg....

Alle er fyllesyke og jeg føder baby....perfekt....lol...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...