Thea kom 25.11 Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Reiste på legevakten på lørdag med sinnsyke smerter i magen.. Trodde at jenta mi hadde dødd inni der.. Har aldri hatt så sinnsyke smerter før. Ble kjørt fort inn på føden og ble grunndig sjekket. Vesla hadde det bra.. takk og lov.. men da de skulle finne ut hva det var kom de frem til urinveisinnfeksjon... Dette skjønte jeg ikke da smertene kom plutselig.. Fikk antibiotika og sendt hjem med beskjed at kom det tilbake skulle jeg komme igjen. I går var vi tilbake igjen ja.. To leger sjekket bebisen grundig.. var ikke noe galt, men de sa at urinveisinnfeksjon under er graviditet er sinnsykt vondt og at det kommer i tak.. Noen andre som har hatt dette?
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 jeg harvert plaget, men heldigvis ikke nå som jeg er gravid..... takk gud for det!!!! jeg har hatt masse urinveisinfeksjon og nyrebækkenebetennelse( samme greia bare at den ene går opp til nyrene og er det verste å få. kan komme plutselig, å da blir du liggene....) huff, jeg føler med deg....
Tess/ januargutt Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Jeg har fått en skikkelig runde med Uv nå og fy søren så vondt det er....er like overasket hver gang jeg over hvor vondt det er.Er ekstra ille nå som jeg er gravid, med et enormt trykk på bæra og magen generelt. Har fått litt feber også gitt. Begynnte på kur idag, så jeg håper det går fort over. Huff og huff.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har også uvi... Begynte på antibiotika på fredag som var og tok siste tablett i stad. Det har heldigvis begynt å gå over nå, men fyttikatta det er sykt vondt!!! Tror nesten ikke folk skjønner hvor vondt og ubehagelig det er...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg hadde UVI i uke 8. Ikke noe særlig nei. Var kjempevondt å tisse og følte jeg måtte på do hele tiden. Det kom jo ikke ut knapt mer enn noen få dråper. Fikk antibiotika, og ble heldigvis kvitt problemet, og jammen godt er det :-) Har ikke hatt det etterpå heldivis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå