Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 nå vil jeg også være her. er litt forsinket (12+6), men bedre sent enn aldri:)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei:) Got å få med seg et kjent nick over;) Hvordan går det med deg?
Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 jo det går bra. tror kvalmen er i ferd med å gi seg, og hvis jeg bare kan slutta¨å sove 18 timer i døgnet kan jeg begynne å glede meg til å begynne på jobb igjen på mandag:) og hvordan går det med deg? noen plager?
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Kvalmen har begynt å avta her også... Men trøtt ja;) hele tiden... Sove sove sove...... Det er vel det eneste symtomet jeg har akkuratt nå.... Men har slitt veldig fælt med kvalme, hodepine og svimmel. Jeg begynner også til mandag på jobb, kan bli spennende;)
Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 hva jobber du med? er deltid i en ferskvare, og må si det at jeg er ikke spesielt glad i luktene der inne lenger:) så jeg håper at det også gir seg i løpet av uka:)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Nå er jeg tilbake:) Minsten har hatt første dag i barnehagen.... nettopp kommet hjem. Det gikk alle tiders... Jeg jober som assistent i første klasse, blir andre nå da:) Går på kontrakt ennå så håper på noe fast snart.... Ja dette med lukter er spennende i svangerskapet.... Har ikke merket noe spessiellt ennå.... Men det kommer vel;)
Gjest Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 så fint det da:) reagerer ikke på mye, men kjøtt lukter vondt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå