♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Er det noen her inne som "bare venter" rett og slett? Fungerer det eller? Har fem dager til termin, og tenker at "det kommer vel når det kommer".... Høres helt utmattende ut å gå tur, trapper, sex fem ganger om dagen, kanel ditt og datt, vaske gulv og bake fødepizza. Har ikke babyen det best om vi ikke stresser sånn?
sommerbarn06 Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Ja, jeg gjør som deg, har ti dager til termin og ikke tenkt å prøve noe ennå selv om jeg begynner å bli litt lei. Har trodd flere ganger at det var i gang, men falsk alarm hver gang... Med førstemann fødte jeg 17 dager før termin og det var helt uventet og uten hjelp av kjerringråd. Lykke til:)....
mate Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Hei! Er enig med deg. Jeg har to dager til termin og jeg har ikke prøvd meg på noen av kjerringrådene. Syns det virker stressende å huske på alle rådene og gjennomføre dem. Det eneste var at jeg drakk te med kanel i igår kveld, men det var tilfeldig at det var kanel i den teen... Lykke til med å vente og med fødsel!
litagod Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 ja, nå er jeg litt heldig så kanskje jeg bare skulle holde kjeften min... men jeg stresset og jobbet og styra helt til det var 2 uker igjen til terminen, DA skulle jeg slappe av og bare kose meg! Hadde gledet meg sånn til det - men nei, da skulle ungen UT! så sånn gikk det, ingen sex, pizza eller noe, den bare kom ut når han var klar for det!
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg har fire uker igjen. Har ikke tenkt å stresse før det er en uke igjen. Trenger å sove og hvile meg litt først. Eneste jeg skal sjekke er om det kan være lurt å ta modningsakupunktur. Rett og slett fordi jeg helst ikke bør gå over tiden. 1. fordi snuppa som jeg fødte sist var over 4 kg - og denne er ventet å være større (har vært på vekt estimering) og 2. jeg setter meg på skolebenken 28 september. Og tror jeg kommer til å trenge noen uker i forkant med bare meg og babyen før den tid. Høres kanskje estremt ut, men det er moduler, med 2 ukers mellomrom mellom forelesningene - så ikke så ille, men en litt hard start.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå