Gå til innhold

Gnagende sult - HELE tiden!

Serinde

Anbefalte innlegg

Er det normalt? Holder på å sulte ihjel jeg! Og har allerede spist frokost, lunsj, mellommåltid og frukt idag...... Er bare 6 uker på vei og allerede opp 2 kg. Skrekk og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeelt normalt.

Jeg har det på samme måten.

Spiser heeeele tiden, og blir sulten igjen med en gang.

Har lagt på meg 3 kg og jeg er 10 uker på vei.

Prøv å bare spis sunt og spis mat som sitter lenge i kroppen. (grovbrød).

Hos meg har kiloene lagt seg på magen, så jeg passer ikke buksene mine lenger.. hehe... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten som en skrubb! Twentyfour seven, he he

Har bevisst unngått vekta i de siste men klærne strammer litt mer nå ja....Kan jo ha litt med ferien og gjøre og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har spist tre runder med grovbrød med makrell i tomat, og to mellommåltider med frukt og et med en avocado. Nå gleder jeg meg sinnsykt til taco om ca en halv time. Nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig sulten hele tiden; spiser mye oftere enn til vanlig. Hadde samme problem forrige svangerskap, og satt dessverre igjen med 15 kilo for mye etter fødsel. Disse har jeg nå kvittet meg med. Dette svangerskapet kjører jeg lavkarbo kosthold, og har ikke gått opp et gram ennå, tross en ubegripelig matlyst :))

(lakarbo = unngår/ begrenser sterkt bruk av brød, pasta, ris og poteter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og svulten omtrent heile tida. Prøver å ete sundt når eg et eg og, so får me sjå kor mange kilo det blir... Planen er å trene litt og, eg tenkjer at kanskje det hjelper på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...