Gå til innhold

venter jente og funnet navn

mina87

Anbefalte innlegg

hei. jeg lurer på en ting. søkte i navneguiden men fant ingen av de to navnene jeg og min partner har valgt til vår kommende jente. navnene er jo kurdiske, men hva syntes egentlig dere om navnene Lawen og Henase? f¨r jo ingen treff på de på guiden heller så spent på andres meninger da..og for de som lurer, Lawen betyr blomst og er en spesielt art for en blomst i kurdistan. henase er jeg litt mer i tvil om men min partner sa det en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke kalle navn latterlige bare fordi de er utenlansk.... De synes nok at våre navn er like latterlige, men om dere bor og kommer til å fortsette å bo i Norge så ville jeg ha valgt et navn som er greit å uttale på norsk for barnets del. Uttales de slik de leses?? Synes Lawen var finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syntes også Lawen var penest, ikke det at Henase ikke var pent! men det hadde vært pent og dra inn et norskt kort navn forran!

sånn som --

mia Henase eller helena lawen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawen var fint, en kan jo ha med en mer vanlig navn også.. som f.eks Lawen Christine, som mellomnavn.. Det andre navnet ble litt for spesielt.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...