Gå til innhold

Andre klønete desembermammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klønete at det nesten er litt morro, iallefall for samboeren min, hehe:) Jeg går på ting hele tiden og velter ting ned fra andre ting enda oftere. Jeg setter meg på fjernkontrollen minst daglig og brenner meg eller får store blåmerker mange ganger i uka:) Dagen i dag starta med at jeg mista balansen mens jeg tok på meg trusa og dermed gikk leggen min rett inn i settbordet med skarpe kanter, auuu. Så nå har jeg et lekkert blåmerke med skrubbsår utenpå på halve venstre legg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... Mister ting (som da desverre ofte knuser), mister balansen, åpner dører o.l. rett inn i magen eller puppene og går rett inn i bordhjørner og sånn. Kan det ha noe med at jeg ikke ser det som er rett ned lenger??? Slitsomt ihvertfall, halve meg er jo dekket av blåmerker:-(

Skrevet

Sliter også med dette... Skraper meg opp på åpne bildører, slår tærne borti alt mulig. Kjører magen inn i stoler når jeg snur meg+++

Skrevet

Høres iallefall ikke ut som om jeg er alene:)

Skrevet

Det der høres fryktelig kjent ut...

Har funnet ut nå at magen kommer i veien for kjøleskapsdøren når jeg åpner den...

Så må hvertfall lære meg å stå litt lenger unna når jeg skal snoke inni der! : )

Skrevet

For min del tror jeg at dette er forberedelser på å bli mamma. Gud som jeg må vasker mammaklær!! Magen blir sølt på til stadighet og jeg kan ikke ha på meg en topp uten at den blir møkkete på magen etter et en dag eller to...

Hehe...

Skrevet

å ja, klærne mine er kostant flekkete på magen for tiden, hehe:)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Er SKIKKELIG vimsete og klønete for tiden. Mannen min bare ser på meg med et oppgitt utrykk i ansiktet noenganger. I tillegg er jeg alltid forsinka med noe eller glemmer tida. Det gjør jeg ALDRI til vanlig..

Skrevet

Samme her!

Jeg klarer til og med å snuble når jeg går på flat mark! Fryktelig mye "armer og bein" på meg for tiden.. ting velter, det søles etc, etc.. Festlig!

Skrevet

Jeg har begynt å glemme ting jeg. Tror jeg lever i min egen lille verden! :-)

Skrevet

Jeg "rydder bort" alt jeg eier og har...

Og finner det ikke igjen på tørre møkka... I skrivende stund har jeg litt hetta for et sett med bil/hus nøkler og posten til samboeren som jeg VEIT jeg tok inn før helgen... (med et viktig brev han gjeeerne skulle hatt)Han er skikkelig oppgitt over meg om dagen, men det klarer fint selv å være og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...