Gå til innhold

August: Legger ikke på meg.

Anbefalte innlegg

Har hatt en vektoppgang med 17 kg frem til for tre-fire uker siden, og jeg har nok "å gå på" fra før. Har fem dager til termin igjen, men vekten min har vært det samme den siste mnd. Babyen følger vekstkurven, og på UL er hodet og magemål akkurat på normalstreken. Alle "trivselstegn" er tilstede i flg legen, og det sparker hver dag. Synes det er så rart at jeg ikke har lagt på meg når babyen ligger "der inne" for å fete seg opp den siste mnd? Noen flere som har opplevd å ikke legge på seg den siste tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5919427-august-legger-ikke-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke lagt på meg den siste tiden, og hadde faktisk gått ned nesten en kilo på siste kontroll. Legen mener det ikke er bekymring så lenge babyen vokser, og det gjør den (sett på UL). Litt bekymret selv siden jeg er liten og gått opp bare 10kg, at jeg skal bli veldig tynn etter fødsel m/amming og sånn. Legen mente at det ikke er uvanlig å gå ned el ha lite vektøkning siste måned.

ikke jeg heller har lagt på meg siste måneden.. er ganske vanlig det. husk at du har forskjellig mengde vann i kroppen hver dag, i tillegg til avfallsstoffer som urin eller en full tarm. eller mat i magen! dette spiller også inn på vekten! så lenge magen vokser og du kjenner godt med liv er det ikke noen fare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...