Gå til innhold

Rense kroppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd C24 fra helsekosten?

Noen virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme, jeg! Var innom helsekost og fikk en brosjyre, men vet ikke om jeg "tør" før jeg har hørt hva noen andre mener om kuren. :)

Skrevet

INGEN som vet???

lurer også på om man kan ta denne iforhold til at man ammer?

Skrevet

Lurer jeg på og... Hva ca koster den?

Skrevet

tror prisen var rundt 350,- et sted hvis jeg ikke husker helt feil... :)

Skrevet

Man bør IKKE rense kroppen mens man ammer! Avfallsstoffene vil da også gå i melken, og barnet får dette i seg. Vent til du er ferdig med ammingen:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt pengene på C24. Har prøvd den ved to anledninger (fått gratis) og eneste jeg har oppnådd er en effektiv tarmrens. Har sittet på do 24 timer begge gangene. Smaker vondt gjør den også.

Har hatt bedre erfaring med annen rensing da.

BioDrain er effektiv om du slite rmed vann i kroppen og gusten hud. Den hjelper også på fordøyelsen. Tas 6 tabletter om dagen i 2-6 uker.

Methodrain hjalp meg godt en periode jeg slet med uren hud. Den er flytende, og blandes ut i vann som drikkes utover dagen. 2-4 uker med utrensing.

Skrevet

Jeg har prøvd en del ulike renseprodukter gjennom flere år og har klart best erfaring med de flytende variantene. Man kan kjøpe disse i helsekost. Tablettkurene som eks BioDrain ga meg bare ennå mer oppblåst mage og jeg måtte til slutt kutte dem ut, da jeg fikk kjempevondt. Anbefales IKKE! Tror at ved å legge om kostholdet og evt fylle på med flytende rensekur så funker det aller best.Spis masse grønnsaker (fiber som renser tarmen bl annet), frukt og drikk store mengder juicer, teer og vann. Får gode juicer og teer i helsekosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...