Gå til innhold

Da er jeg 6 dager over forventa IKM....hummmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ingen sympt som jeg vet av..har ikke lett etter dem heller egentlig...hadde noe jeg trodde var menssmerter i går kveld og jeg trodde at ENDELIG tanta kom. Men nei da..forsatt like mensfri og smertene er nesten borte...

Ja...spørs d da..vurderer å kjøpe vanlig Clear blue i dag..men frister ikke å bruke mer penger på tester nåå..mensen er sikkert bare kjempeforsinka! sukk...og en legetime koster jo flesk det og...:(

Annonse

Hehehe... Så jeg hadde seriøs skrivefeil..=o)

Men du forsto og bra er det...=o)

Du kan vel vente par dager, for så å kjøpe en test og teste?? Eller??

Skal krysse fingrene min på at det er en spire som gjør tanten forsinket i et år=o)

???....tror ikke du tok poenget mitt!..for d første kan jeg vel være blakk AKKURAT NÅ selv om jeg ønsker barn..blakkhet er ikke en sykdom så vidt jeg vet..og som tussi sier under her..legene tar en test som jeg selv kan gjøre og thats it. Må vente lenge før de faktisk gjør noe.

Annonse

Ingen TR = fremdeles håp. Det jeg synes var greit da jeg var i dine sko, var at det faktisk ikke var så ille da TR dukket opp til slutt. Da får man liksom begynt på nytt igjen. Du får leve i spenning noen dager før du tester igjen - forhåpentligvis med et annet resultat!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...