Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Vi synes det er så vanskelig å velge navn, så hvis noen kan hjelpe oss hadde det vært supert. Liker litt tradisjonelle navn som dere sikkert skjønner... Hva synes dere om disse jentenavnene: - Ingeborg (ligger i tet akkurat nå. Oppkalling. Litt usikker på om det er for "tungt") - Inga (Oppkalling) - Tora (som vi egentlig trodde vi hadde bestemt oss for...) - Ellen/Elen (Oppkalling) - Astri Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg rangerer: Ellen - kjempefint Astri - også fint Ingeborg - fint, men litt tungt Inga - greit nok, ikke så veldig fint Tora - mannhaftig, og ikke så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Ingeborg-flott Astri-også flott, men liker Astrid best Elen, fint og litt spesielt Ellen, OK Tora/Inga, ikke like fine somk de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 1) Ingeborg - jeg synes det er et nydelig navn : ) 2) Ellen - finfint 3) Inga - tøft, ei stilig lita dame 4) Elen - fint, men det vil kanskje alltid bli "Elen med en l"? 5) Tora - helt ok 6) Astri - helt ok, Astrid ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg rangerer.. Ingeborg Tora Astri Ellen Inga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinkBaby♡ Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Ingeborg Tora Ellen Astri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 Ingeborg, Ellen og Astrid er fine navn. Syns ikke Ingeborg er for tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Ingeborg - fint=) Tora - fint, litt tøft navn=) Astri- liker ikke noe særlig, men finere enn de to siste.. Ellen- jeg forbinder liksom dette navnet med litt eldre.. da flere av mødrene til venninner faktisk heter ellen. Inga- Kjempe harry navn synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Så deilig å lese at det er flere som liker "mine" navn. Kan selv oppkalle etter både Astri, Ingeborg og Inga, så de stiller sterkt på ei liste hvis jeg får en baby om ca. 9 måneder (forhåpentligvis) - Ingeborg er bare herlig. Selvstendig, personlig, trygt og traust. Ikke for tungt. - Inga er enklere, men veldig veldig flott - Tora er også fint, men tenker på ei gammel kjerring med stakk fra Setesdalen... - Ellen/Elen er ikke blant favorittene - Astri er utrolig vakkert synes jeg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #10 Del Skrevet 16. august 2006 Hovedinnlegger: Takk for fine tilbakemeldinger! Mottar gjerne flere synspunkter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå