PrincessElisabeth Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 ...som er litt lei spørsmål som "hvordan er formen", "hvordan står det til med deg" osv.... syns det er kjempe koselig at folk bryr seg, men slik som bestemoren min, hun bor hjemme hos mamma og vi er endel innom, og det trenger ikke være mer enn to-tre timer imellom hver gang jeg ser henne, men hver gang spør hun meg om hvordan formen er...det er søtt altså, ikke misforstå meg , men er litt lei av akkuratt de spørsmålene der nå andre som også er lei av disse?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 ja er litt lei den jeg og.. men jeg har begynt å svare helt ærlig - for formen er ikke så bra.. så da slutter de fort å spørre.. he he
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Jepp.... Folk spør om formen er bra og jeg sier ja, men da står de å venter på fortsettelse.... akkurat som om jeg har tenkt å buse ut med masse detaljer om hvordan jeg har det.... Ahhhh, blir så lei. Hadde gleda meg til litt folk kunne se at jeg var gravid, men nå blir det rett og slett litt mye. Vi kan jo ikke gjemme magen eller legge den igjen hjemme, så da må vi vel bare svare så godt vi kan på disse f..... spørsmålene, da. Hmf........
PrincessElisabeth Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2006 hehe ja jeg tror kanskje jeg skal prøve den jeg også, for har merka det når jeg svarer"jada formen er helt fin den" så sitter folk med to spørrende øyne og venter på fortsettelsen i "hvordan elisabeth har det idag" og det er jeg litt lei av å svare på når jeg har besøkt 3-4 stk om dagen... syns det er koselig også når kunder på jobben spør hvordan det går, men det er litt fordi det er lite å gjøre på jobben
Lumsk Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Ja, jeg må nok innrømme at jeg av og til får litt nella av å svare på akkurat det. Det er veldig hyggelig at folk utenfor familie og nære venner bryr seg nok til å spørre, men jeg vet aldri helt hva jeg skal svare. Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet og det er grenser for hvor mange detaljer folk er interesserte i og hvor mange detaljer om min helse jeg føler for å dele...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå