Gå til innhold

Lillestrømgjengen!?

Anbefalte innlegg

Hallois!

Jeg er tilbake fra ferie, og lurte på om flere var blitt gravide siden sist? Eller har opplevd noe annet fint? Har dere hatt flere treff?

Jeg er nå 8 fullgåtte uker, og det går bra med min lille spire. Var på UL for halvannen uke siden og fikk se en bankende hjerte på knøttet i livmoren. Har vært såpass mye kvalm og sliten med menssmerter at jeg føler meg mere syk enn gravid, men det er verdt det, sies det. :-)

Vi hadde tre ukers ferie, mest på hytta men også denne Femunden turen jeg snakket om... Etter to fine dager startet regnet, og da var det ikke så gøy lengre! Sov dårlig også, så for meg holdt det med tre netter. Fin tur altså! Etter dette har jeg ikke orket annet enn å slappe av og sove, så det passet veldig med ferie de ukene. Har vært i litt bedre form siden lørdag, så da er det mulig å jobbe heldigvis.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5918734-lillestr%C3%B8mgjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Marianne! Så du har vært på ferie altså, jeg har prøvd å "rope på" deg her inne noen ganger for å få overrakt mine gratulasjoner skjønner du:)

Kjempegodt å høre at alt står bra til med den lille, jeg syntes det var så gøy å komme hjem etter ferien til nyheten om at dere hadde hatt hellet med dere.

Kjedelig å høre at du er kvalm og sliten, men det går nok snart over skal du se:) Morsomt å se livet i magen på UL kan jeg tenke meg.

Gratulerer altså, ble skikkelig glad på dine vegne!!

Takk skal du ha, simsala! :-) Det var kjempesnålt å se en liten sak med en tydelig bankende hjerte som liksom er inne i meg. Kommer aldri til å syns at det er helt normalt tror jeg!

Det er dessuten litt vanskelig å tro at det blir noe baby når man har mistet en før, men jeg er jo over den tiden det gikk galt sist, så det bør gå bra! Kvalmen går sikkert over i lykkefølelse om noen uker... Er for øvrig litt bedre i dag. Sant som "de" sier at luktene i hjemmet kan være de værste, får heller jobbe litt overtid da. ;-)

Håper det klaffer for deg snart også!

hei,hei marianne75!!!

så bra at det går fint med dere!!!

ikke noe nytt fra denne kanten.

har vært ett treff til,men jeg var ikke der.tror de var 4 stykker.

ingen av de mest kjente som har blitt gravide,men kan jo være

noen av de "nye".har jo komme så mange nye hit nå.

ellers skal jeg også ha noen dager ferie nå.skal jobbe i morgen

og kanskje onsdag,så drar vi på hytta til søndag.blir deeeilig!

endelig litt ferie(men begynner på skolen om 1 uke da....).

lykke til videre da,håper du blir i bedre form etter hvert;-)

klem fra

Gøy at du fikk UL så tidlig da, trodde nesten ikke man fikk det før i uke 10-12 eller noe.

Det går nok kjempebra denne gangen skal du se!

Utrolig spennende å produsere et lite menneske inne i magen, det høres jo helt sinnsykt ut egentlig, merker jeg får tårer i øynene bare av tanken :)

Hei, Marianne75:) (og dere andre)

Du fikk kanskje ikke med deg at jeg bytta nick etter forrige treff? Uansett: Lyst på Baby er nå Pult på tjukka... hehe...

Først av alt: så fint å høre at alt går bra med spira di! Har tenkt litt på det du sa på treffet om at første kneik liksom er å komme seg til uke 9. Vel, nå er vi her=) Jeg er 8+4 i dag, og er kvalm, trøtt, tidvis svimmel, såre og ømme pupper, litt halsbrann, sulten-bråmett-kvalm. Sånn som hører med! De første tingene har vært litt vel mye, kom hjem fra jobb, la meg på sofaen og lå der til jeg skulle legge meg. Sov gjerne en time eller to å, kastet opp har jeg gjort 2-3 ganger, men kun om morgenen, før jeg har fått noe å kaste opp!!! haha...

Har fått sykemelding 50% i 14 dager, så føler at dagene er litt lettere nå. Skal til første ordinære svangerskapskontroll neste tirsdag! Blødde litt når jeg var 6+2 men legen mente det kom av at jeg hadde irritert livmormunn, og at det ikke var farlig... Jeg har ikke blødd hverken før eller etter dette...så da får vi tro og håpe at det går bra.

Ellers har jeg ikke hørt/sett at noen flere har blitt gravide... vet at det er MANGE gravide her nå, men ingen flere fra "vår" gjeng":-(

Jeg vet de hadde et treff for snart to uker siden, men da med 3-4 stykker og på Fryd...for der var det visst litt bedre stoler:-) Hihihi

Er fortsatt veldig bekymret, men prøver å ikke tenke så altfor mye på det... det er lett jah...

Håper vi treffes snart igjen!

So long, klem fra

Annonse

Hei, hei

Jeg er også tilbake fra tre ukers deilig og avslappende ferie.

Så flott at det går bra med dere med spire i magen ! Dette er moro :))

Ingenting i magen her - så vidt jeg vet. Ikm i helgen, så jeg vet jo ikke, men jeg har hatt så mye stikkende vondt i magen og i i ryggen, så det spørs om tanta bare har blitt litt forsinket.... Hu satt fast i London eller noe... Hun kan reise til Bloksberg for min del ! :)

Det var vel noe snakk om å treffes igjen neste uke, men jeg vet ikke om det ble noe av det. Uansett, hyggelig å møtes igjen snart.

Hyggelig å høre fra dere! :-)

Carnation, du vet jo at sånne tegn kan bety både positive og negative ting... håper det første for deg såklart!

Simsala, man får tidlig UL hvis man har hatt en exu (som jeg hadde) eller hvis man har hatt smerter/blødninger. Jeg tok allikvel UL privat denne gangen siden jeg var på ferie i de dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...